هدف ما حمایت از سرمایه گذاران است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: هدف اصلی ما حمایت از سرمایه گذاران است و در این زمینه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

هدف ما حمایت از سرمایه گذاران است

به گزارش خبرنگاران به نقل روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، رحمت الله رئوف در بازدید از عملیات اجرایی پل شیشه ای هیر بیان نمود: هدف اصلی ما حمایت از سرمایه گذاران است و در این زمینه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

او افزود: همت و تلاش سرمایه گذار و مجموعه میراث فرهنگی و مسؤولان استان در راه اندازی سریع پروژه قابل قدردانی است و این باید الگویی برای حمایت ادارات از سرمایه گذاران باشد.

مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی کشور ادامه داد: حمایت همه جانبه ازسرمایه گذار این مجموعه صورت می گیرد و این پروژه بی نظیری است که تحول گردشگری منطقه را به دنبال خواهد داشت.

رئوف شرح داد: از نظر سازمان میراث فرهنگی ادامه روند اجرایی پروژه پل هیر هیچ مانعی ندارد و درصورت واگذاری باقی مانده زمین به سرمایه گذار این پروژه در اولویت پروژه های افتتاحی استان اردبیل قرار می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 276

به "هدف ما حمایت از سرمایه گذاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما حمایت از سرمایه گذاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید