شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اردبیل تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با هدف مشارکت در راه اندازی مرکز آموزش گردشگری استان اردبیل در شهر سرعین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اردبیل تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، این تفاهم نامه در راستای دعوت استانداری اردبیل و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان از شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مبنی بر انجام مشارکت در راه اندازی مرکز آموزش گردشگری ایران (اردبیل) امضا شد.

ایجاد این مرکز با هدف آموزش پرسنل مراکز ارائه خدمات گردشگری و تاسیسات گردشگری شامل هتل ها، رستوران ها، آژانس ها، مجموعه های پذیرایی، مجتمع های تفریحی توریستی، رانندگان وسایل نقلیه و کلیه گروه های فعال در بخش گردشگری خواهد بود.

برنامه های آموزشی این مرکز در دوره های کوتاه مدت و میان مدت برگزار خواهد شد و به افراد دانش آموخته گواهینامه معتبر ارائه می شود.

شرکت توسعه گردشگری ایران بر اساس این تفاهم نامه اعلام آمادگی کرد تا امکانات هتل لاله سرعین را برای آموزش عملی در اختیار دانش اموختگان این دوره ها قرار دهد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 265

به "شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اردبیل تفاهم نامه امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اردبیل تفاهم نامه امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید