هوآوی، هوشمندترین شرکت جهان به انتخاب MIT آمریکا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، لیست TR50 از سوی MIT آمریکا هرساله بر پایه ارزیابی میزان شایستگی شرکت ها در استفاده از فناوری های نوظهور و همچنین آنالیز پیشرفت ها و نوآوری هایی که آن ها طی یک دوره بدست آورده اند، هوشمندترین شرکت های جهان را معرفی می نماید.

هوآوی، هوشمندترین شرکت جهان به انتخاب MIT آمریکا

موسسه معتبر MIT Technology Review که یک نشریه فعال در زمینه فناوری های هوشمند روز است، از سال 2010 اقدام به انتخاب شرکت هایی می نماید که بهترین عملکرد را در زمینه ترکیب فناوری خلاقانه با یک مدل تجاری داشته اند. از این لیست با عنوان TR50 در جهان یاد می گردد.

این لیست بر پایه ارزیابی میزان شایستگی شرکت ها در استفاده از فناوری های نوظهور و همچنین آنالیز پیشرفت ها و نوآوری هایی که آن ها طی یک دوره بدست آورده اند، انتخاب می گردد.

در TR50 سال جاری شرکت هواوی نیز در این لیست 50 تایی قرار گرفته و این نشان می دهد که پیشرفت های این شرکت طی سالیان اخیر تا چه حد کارآمد بوده و توانسته نظر هیئت داوران موسسه MIT Technology Review را به خود جلب کند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان این لیست برای اولین بار سال جاری در چین برگزار گردید و آقای ویلیام ژو، رئیس هیئت مدیره و مدیر مرکز تحقیقات استراتژیک هواوی در نطق خود در این مراسم خاطرنشان کرد:

طی 30 سال گذشته، هواوی به دستاوردهای مهمی در نوآوری های فنی و مهندسی دست یافته و نیز کوشش نموده تا این نوآوری ها در جهت نیازهای مشتریان باشد که ما آن را مرحله نوآوری های نسل 1.0 می نامیم. در آینده هواوی به مرحله نوآوری نسل 2.0 می رسد که مربوط به پیشرفت های نظری می گردد که با دید صحیح از نیازهای کاربران تدوین و توسعه داده می گردد.

هواوی در کوشش است تا نوآوری باز و توسعه پایدار را گسترش دهد. نوآوری باز بدان معناست که نوآوری همراه با استفاده از متخصصان سراسر جهان صورت گیرد. در این فرآیند منابع و قابلیت ها با هم به اشتراک گذاشته می شوند و توسعه پایدار نیز بدان معناست که نتایج هر نوآوری باید با دیگر انسان ها و صنایع به اشتراک گذاشته گردد. این فرمولی است که می تواند آینده جهان و صنایع را به هدف اصلی برساند.

همچنین آقای ژو به این مورد نیز اشاره نموده اند که دانشگاه ها محل پیشرفت های نظری و فناوری ها هستند؛ این در حالی است که صنایع درگیر چالش ها و فرآیند برطرف نیازهای کاربران هستند و تکمیل حلقه ارتباط این دو مورد با هم می تواند بهترین نتیجه ممکن را داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت هواوی در ادامه به این موضوع نیز اشاره می نماید که هواوی با جدیت از تحقیقات فنی در دانشگاه ها و موسسات پژوهشی پشتیبانی می نماید و به دنبال آن است که بهترین روش ها برای ترسیم خط پیشرفت آینده را بیابد.

منبع: همگردی
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 262

به "هوآوی، هوشمندترین شرکت جهان به انتخاب MIT آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی، هوشمندترین شرکت جهان به انتخاب MIT آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید