پاسخ باشگاه سپاهان به بیانیه تازه سازمان لیگ

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی باشگاه سپاهان نوشت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی انتشار بیانیه سازمان محترم لیگ درباره قرارداد یکی از بازیکنان سپاهان، لازم می داند توضیحاتی را جهت استحضار عموم منتشر نماید:

پاسخ باشگاه سپاهان به بیانیه تازه سازمان لیگ

1- در ابتدا اشاره می نماییم که در پی انتشار رأی غیرقابل قبول کمیته انضباطی و در پی اطلاعیه تفصیلی باشگاه سپاهان پس از انتشار رأی، برای همگان تعیین شد، آنچه که به عنوان تخلفات گسترده باشگاه سپاهان طی یک عملیات روانی - رسانه ای بی سابقه از آن یاد می شد، محلی از اعراب نداشته است.

2-، اما به استحضار می رساند، همان گونه که در اطلاعیه تفصیلی باشگاه سپاهان بیان گشت، این باشگاه نسبت به تحویل نسخه فیزیکی قرارداد اصلاح شده بازیکن خود - با امضای بازیکن - اقدام کرده و حتی نسخه فیزیکی اولیه که مبلغ کارگزاری آن به صورت دستی اصلاح شده بود نیز در سازمان لیگ موجود می باشد؛ در ضمنً در بند 15 قرارداد قید شده است که در صورت تضاد بین متون انگلیسی و فارسی، متن فارسی ملاک می باشد. از مسئولان هم درخواست می گردد، اصل هر دو نسخه قرارداد را در روز جلسه کمیته استیناف به این کمیته محترم ارائه کنند.

3- البته گفتنی است باشگاه سپاهان به علت عدم عودت فایل پی دی اف قرارداد در سامانه ثبت سازمان لیگ، نتوانست این نسخه پی دی اف را اصلاح نماید.

4- ذکر این نکته نیز ضروری است که باشگاه سپاهان هیچ گونه وجهی را به طور مستقیم به کارگزار بازیکن پرداخت نمی کند و پرداخت حق کارگزاری از جمله تعهدات بازیکن می باشد.

6- در ضمنً در سرانجام از ملت شریف ایران به ویژه طرفداران عزیز سپاهان به جهت قرار گرفتن ناخواسته در جریان جنگ رسانه ای سنگین در ماه های گذشته علیه باشگاه سپاهان - که البته این باشگاه هیچ نقشی در آن نداشته است - پوزش می طلبیم.

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1402 بروزرسانی: 24 شهریور 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2331

به "پاسخ باشگاه سپاهان به بیانیه تازه سازمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ باشگاه سپاهان به بیانیه تازه سازمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید