پاسخ نهایی ستاره سپاهان به پیشنهاد استقلال ، یاغی نو در راه است؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، وینگر چپ پای سپاهان به حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون خود واکنش نشان داد.

پاسخ نهایی ستاره سپاهان به پیشنهاد استقلال ، یاغی نو در راه است؟

به گزارش خبرنگاران، فرشاد احمدزاده که تجربه حضور نسبتا طولانی مدت در پرسپولیس دارد و همراه این تیم به قهرمانی در لیگ برتر رسیده و پس از آن طی سه سال و نیم اخیر برای فولاد خوزستان و سپاهان به میدان رفته، گفته می گردد در حال حاضر گفته شده یکی از گزینه های جابجایی تابستانی استقلال است و جواد نکونام نسبت به جذب او تاکید دارد.

در حالی که باشگاه استقلال هنوز به طور جدی وارد بازار جابجایی نشده و صرفا مذاکرات اولیه را با بازیکنان مدنظرش انجام داده، شایعه شده قصد قرارداد با فرشاد احمدزاده را دارد که این بازیکن پاسخ صریح به این موضوع داد.

احمدزاده که طی دو سال گذشته برای سپاهان به میدان رفته و البته هنوز قهرمانی را همراه با این تیم تجربه نکرده، همچنان با طلایی پوشان اصفهان قرارداد دارد و نمی تواند به این راحتی راهی باشگاه دیگری گردد.

فرشاد احمدزاده امروز در حاشیه یک مسابقه خیرخواهانه در خصوص برنامه اش برای فصل آینده و علاقه جواد نکونام نسبت به او که تجربه کار در فولاد خوزستان را با یکدیگر داشتند، بیان کرد: به نظرم اصلا الان وقت این صحبت ها نیست و الان آمدیم تا به کشور و جوانان مان یاری کنیم و ان شاالله در شرایط بهتر پیرامون همه مسائل اظهار نظر خواهم کرد.

او درباره غیبت دوباره در فهرست تیم ملی ایران ابراز کرد: حضور در فهرست تیم ملی سلیقه است و همواره آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و امیدوارم برترین نتایج در آسیا رقم بخورد.

وینگر چپ پای سپاهان پیرامون شرایط قراردادی اش با این باشگاه اظهار کرد: من همچنان با سپاهان قرارداد دارم و نسبت به آن پایبند هستم.

احمدزاده در خصوص علاقه ژوزه مورایس به ادامه همکاری با او گفت: فعلا که شرایط همینطور است!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2302

به "پاسخ نهایی ستاره سپاهان به پیشنهاد استقلال ، یاغی نو در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ نهایی ستاره سپاهان به پیشنهاد استقلال ، یاغی نو در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید