پاسخ ستاره استقلال طرفداران را ناامید کرد ، جدایی در انتها فصل قطعی شد؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، استقلالی ها از حالا نگران جدایی ستاره این فصل تیم شان برای سال آینده هستند.

پاسخ ستاره استقلال طرفداران را ناامید کرد ، جدایی در انتها فصل قطعی شد؟

بدون شک محمد محبی یکی از برترین بازیکنان استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بوده است. بازیکنی که با قراردادی قرضی از سانتاکلارا به جمع آبی های مرکز اضافه شد و با به ثمر رساندن 8 گل و دادن 3 پاس گل، جزو مهره های کلیدی تیم ساپینتو بوده است.

اما نکته ای که باعث نگرانی طرفداران استقلال شده، بحث قرارداد محبی و این تیم است. آبی ها در تابستان پیروز شدند که وینگر بوشهری را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرند و چنانچه در خاتمه فصل مبلغی را نیز به حساب سانتاکلارا واریز می کردند، این قرارداد دائمی می شد.

اما مدیریت استقلال در این مدت حتی پیروز نشد مبلغ اقساط قرارداد قرضی را بپردازد و تیم پرتغالی نیز از آبی ها به AFC شکایت نموده و این مسئله کار استقلال را برای حفظ محمد محبی در فصل بعد سخت نموده است.

چند روز پیش نیز شایعه ای در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه در صورت سقوط سانتاکلارا به دسته اول لیگ پرتغال، محبی می تواند قراردادش را با این تیم فسخ کند. آنها اکنون در قعر جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارند و تقریبا سقوطشان قطعی به نظر می رسد.

همین مسئله باعث شد تا طرفداران استقلال امیدوار باشند که با سقوط سانتاکلارا به دست پایین تر، محبی بتواند بدون مشکل خاصی، فصل بعد را نیز در این تیم توپ بزند اما این بازیکن روز گذشته آبی ها را ناامید کرد.

محبی در خاتمه ملاقات روز گذشته برابر طرفدار و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت سقوط سانتاکلارا او می تواند قراردادش را با تیم پرتغالی فسخ کند؟ که وینگر بوشهری این ادعا را رد کرد تا بدین ترتیب مدیران استقلال باید در پی راه حل جدیدی جهت حفظ محبی برای فصل بعد باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2272

به "پاسخ ستاره استقلال طرفداران را ناامید کرد ، جدایی در انتها فصل قطعی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ ستاره استقلال طرفداران را ناامید کرد ، جدایی در انتها فصل قطعی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید