کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی، دادمرز طلایی شد، ناقوسی برنز گرفت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی با کسب یک طلا و یک برنز توسط نمایندگان ایران پیگیری شد.

کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی، دادمرز طلایی شد، ناقوسی برنز گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در رقابت های دوره ای در دو کشتی به ترتیب واسیل بوتز الکساندراف از رومانی را با نتیجه 8 بر 4 و آیازچی دوگوس از ترکیه را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. دادمرز در کشتی سوم و برای کسب مدال طلا مقابل اکرم اوزترک دارنده مدال برنز دنیا از ترکیه 2 بر یک پیروز شد و عنوان نخست را از آن خود کرد.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با فورکان بایراک قهرمان جوانان دنیا از ترکیه با نتیجه 3 بر 2 به رجحان رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ناقوسی در این مرحله مقابل یونس امره باشار قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر بازنده شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی دردیدار رده بندی مقابل کاجوکاری از رومانی با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم میلاد رضانژاد حسینوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به حاضر نشدن تونی برالا از کشور کرواسی راهی دور سوم شد. وی در این دور مقابل ویرجیل مونتیانو از کشور رومانی با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضانژاد در این مرحله اریک توربا از کشور مجارستان را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار امشب به مصاف کرم کمال قهرمان جوانان دنیا و دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از ترکیه می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 140

به "کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی، دادمرز طلایی شد، ناقوسی برنز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی، دادمرز طلایی شد، ناقوسی برنز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید