گران ترین تخم مرغ جهان، رولزرویس را زیبا می نماید!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، وبسایت سرپوش: این تخم مرغ ها از مهرماه در حال فراوری هستند و در ساخت آن ها از طلا و یاقوت نیز استفاده شده است. تزئینات کریستالی و ساز و کاری رایانه ای برای بازشدن این تخم مرغ و چرخش آن به دور خود از دیگر زیبایی های این تخم مرغ سلطنتی است.

گران ترین تخم مرغ جهان، رولزرویس را زیبا می نماید!

سابقه فراوری تخم مرغ های الماس نشان و جواهر نشان سلطنتی که به خاطر نام جواهرسازی روسی فراوریکننده آنها به تخم مرغ های فابرگ شهرت یافته اند، به سال 1885 بازمی شود.

از آن موقع تا به حال 69 تخم مرغ جواهرنشان سلطنتی برای استفاده خاندان تزارها در روسیه فراوری شده است که 57 تخم مرغ از این دست در گذر زمان سالم مانده است.

فراوری آخرین تخم مرغ جواهرنشان سلطنتی در سال 1917 انجام شد. اما با وقوع انقلاب روسیه و سقوط تزار روس فراوری تخم مرغ های یادشده متوقف شد.

حالا بعد از گذشت بیش از یک قرن رولزرویس مجددا با جواهرسازی فاربرگ وارد مذاکره شده تا فراوری گران ترین تخم مرغ جهان را برای تزئین خودروهای لوکس خود از نو شروع کند.

هر یک از این تخم مرغ ها که مورد استفاده خاندان سلطنتی روسیه بوده اند امروزه میلیون ها دلار قیمت دارند و بر روی بعضی از آنها که تزئینات ویژه ای دارند اصلا نمی توان قیمت گذاشت.

در فراوری این تازه ترین تخم مرغ جواهرنشان هفت جواهرساز برجسته روس با یکدیگر همکاری نموده اند. این تخم مرغ 160 میلیمتر ارتفاع و 400 گرم وزن دارد.

موتور موجود در داخل این تخم مرغ بعد از باز شدن یک طلای سفید زیبا که به شکل یک پرنده طراحی شده را به نمایش می گذارد.

در پوسته داخلی این تخم مرغ هم از رگه های طلای زرد و یاقوت استفاده شده است. وزن مجموعه طلاهای استفاده شده در این تخم مرغ 78 گرم است.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 213

به "گران ترین تخم مرغ جهان، رولزرویس را زیبا می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین تخم مرغ جهان، رولزرویس را زیبا می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید