گوشی ال جی Q92 5G با اندروید 10 و 6 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، اخیرا خبری منتشر شد مبنی براینکه ال جی میخواهد تعدادی گوشی مجهز به اینترنت 5G را در سال 2020 راهی بازار کند که یکی از آن ها گوشی ال جی Q92 5G بود. در رابطه با این محصول خبر خاصی نداشتیم تا اینکه روز گذشته شاهد حضور آن در گیک بنچ بودیم.

گوشی ال جی Q92 5G با اندروید 10 و 6 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

معمولا با حضور محصولات در گیک بنچ، از معینات فنی آن ها نیز تا حدودی آگاه می شویم چرا که می توان امتیازهای کسب شده را با دیگر محصولات مقایسه کرد. این گوشی در بنچمارک یاد شده و در بخش تک هسته ای، امتیاز 613 و در بخش چند هسته ای، امتیاز 1946 را کسب کرد.

با نگاهی به ال جی ولوت، محصولی که از پردازنده اسنپدراگون 765G استفاده می نماید، می بینیم که امتیازات کسب شده توسط محصول جدید، تقریبا مشابه امتیازاتی است که ولوت کسب کرد. بنابراین می توانیم بگوییم همین پردازنده در ال جی Q92 5G نیز بکار گرفته خواهد شد.

با توجه به این بنچمارک می توانیم ببینیم نماینده ال جی از اندروید 10 به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود و 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می نماید. اخیرا شنیده بودیم این گوشی به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می گردد اما اینکه آیا مدل های دیگری از آن وجود دارند یا خیر معین نیست و باید منتظر ماند.

  • دوربین ال جی V60 در تست DxOMark امتیاز ناامیدکننده ای دریافت کرد

چندی پیش این گوشی را در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده کردیم که با توجه به آن، ظاهرا ال جی Q92 5G از نمایشگری با وضوح 1080P برخوردار خواهد بود. هنوز خبری با جزئیات کامل در رابطه با نمایشگر این محصول منتشر نشده، بنابراین نمی دانیم نوع پنل بکار رفته یا اندازه آن چقدر است. با این حال گفته می گردد نمایشگر این گوشی همان اندازه 6.8 اینچی ال جی ولوت را خواهد داشت.

اینطور که به نظر می رسد، ال جی Q92 5G یک میان رده ارزان قیمت تر از ال جی ولوت خواهد بود. بنابراین انتظار می رود نوع پنل بکار رفته در آن از LED به LCD تغییر کند. بخش های دیگری که ال جی می تواند با اندکی تغییر در آن ها، قیمت تمام شده را کاهش دهد، دوربین است. مثلا ال جی ولوت از چهار دوربین شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی، حسگر سنجش عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برد. این مقدار می تواند در ال جی Q92 5G به سه دوربین یا چهار دوربین با وضوح کمتر کاهش پیدا کند.

اینکه این گوشی قرار است در چه بازارهایی به فروش برسد هنوز معین نیست. اما اگر در بازار آمریکا در دسترس قرار گیرد، احتمالا به رقیبی جدی برای گلکسی A51 5G تبدیل خواهد شد که در حال حاضر 500 دلار قیمت گذاری شده. ال جی ولوت هم با قیمت 599 دلار راهی بازار این کشور شد اما انتظار می رود این محصول قیمت کمتری داشته باشد.

در حال حاضر در کشور آمریکا، گلکسی A51 5G ارزان ترین گوشی مجهز به اینترنت 5G است و بسیار جالب خواهد بود ببینیم رقابت این گوشی با نماینده مورد انتظار ال جی که ظاهرا معینات بسیار خوبی هم دارد به کجا خواهد رسید.

  • ال جی مشغول ساخت یک گوشی رول شونده است

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1193

به "گوشی ال جی Q92 5G با اندروید 10 و 6 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ال جی Q92 5G با اندروید 10 و 6 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید