یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تاب بازی ورزش مفرحی است که همه ما با آن آشنا هستیم ولی در این پست می خواهیم یک تاب کاملاً استثنایی و بسیار مهیج را به شما معرفی کنیم.این تاب در یک خانه درختی در شهر بانوس (Banos) واقع در کشور اکوادر واقع شده است.تاب مزبور اگر چه مانند دیگر تاب ها، از یک نشیمن و یک میله فلزی متصل به طناب ساخته شده ولی نکته جالب ماجرا این است که این وسیله پاندولی در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق

در واقع هر چند این خانه درختی و کوچک به خودی خود جالب توجه است ولی موضوع اصلی همان چیزی است که به شاخه های درخت وصل شده!تاب بر فراز دره ای عمیق قرار گرفته و بر همین اساس نگاه بسیاری از افراد ماجراجو و عاشق خطر را به خود جلب نموده است.نه تنها خود تاب فاقد هر نوع کمربند ایمنی است تا احیاناً شما را از افتادن به اعماق دره نجات دهد، بلکه در اطراف آن نیز هیچ تدابیر امنیتی و محافظتی مشاهده نمی گردد.

حتی افراد پر دل و جراتی که از ارتفاع - یا از مرگ! - نمی ترسند، ممکن است در استفاده از این تاب دودل باشند.ماجراجویان و گردشگران برای رسیدن به این تاب هیجان انگیز باید از بلاویستا (Bellavista) پیاده حرکت نموده و با طی راستا به این نقطه برسند.البته خود بلاویستا از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است. کسانی که شجاعت استفاده از این پاندول لرزان را داشته باشند، علاوه بر تجربه نمودن هیجانی کم نظیر، می توانند نمایی زیبا از آتشفشان تونگوراهوا (Tungurahua) را نیز تماشا نمایند.این تجربه مخصوصاً هنگامی که ابرها محیط اطراف را احاطه نموده باشد، جالب تر و لذت بخش تر می گردد.

منبع: لست سکند
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 633

به "یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تاب مهیج بر فراز دره ای عمیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید