19 طرح زیرساختی معادن در دست اجرا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران : مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن عظیم و مناطق معدنی کشور گفت: در حال حاضر 19 پروژه عظیم زیرساختی با اعتبار 500میلیارد تومان در معادن کشور در دست اجرا است.

19 طرح زیرساختی معادن در دست اجرا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا؛ داریوش دیودیده اظهار کرد: در سطح ملی پنج طرح اجرایی شامل 2 پروژه راه سازی و 3 پروژه برق رسانی به معادن با هزینه 100 میلیارد تومان آماده افتتاح است که بزودی بهره برداری می گردد. مجری طرح ایجاد زیربنای معادن کشور همچنین توضیح داد:10 پروژه عظیم زیربنایی برای معادن کشور در مرحله مناقصه داریم که برای آن 300 میلیارد تومان اعتبار منظور شده است.

دیو دیده با اشاره به مسائل معادن لرستان گفت: در استان لرستان سه پروژه عظیم زیربنایی برای معادن 2 شهرستان الیگودرز و چگنی تعریف نموده ایم که شامل برق رسانی به معادن شاقز الیگودرز و شهرستان چگنی و راه سازی معادن منطقه باد باد شهرستان الیگودرز است. وی با بیان اینکه اعتبار اولیه برای اجرای پروژه های زیربنایی معادن در الیگودرز و چگنی 30 میلیارد تومان است ابراز امیدواری کرد: این پروژه ها ظرف 2 سال آماده و تکمیل شوند. وی همچنین گفت: برای معادن کوچک مقیاس نیز در سطح کشور و استان لرستان آماده ارائه خدمات زیربنایی هستیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1392

به "19 طرح زیرساختی معادن در دست اجرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 طرح زیرساختی معادن در دست اجرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید