6 پیشنهاد متفاوت برای سئول گردی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، جاذبه های دیدنی سئول، کره جنوبی

سئول، مرکز شلوغ و پیشرفته کره جنوبی، شهری سرگرم کننده، عجیب و غریب و پر از جاذبه های متنوع است که تقریبا می تواند هر سلیقه ای را راضی کند. حضور پر رنگ بناهای باستانی و تاریخ این شهر در کنار بخش های پیشرفته و آسمان خراش های آن، از نکات قابل تحسین این شهر است. با خبرنگاران همراه باشید تا با 6 جاذبه دیدنی سئول آشنا شوید.

6 پیشنهاد متفاوت برای سئول گردی

1- پارک هانگنگ (Hangang)

پارک هانگنگ، یکی از جاذبه های متفاوت سئول است که در کنار رودخانه هانگنگ قرار گرفته است. این پارک پیاده روی بزرگ و روبازی دارد که فضای خوبی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری بازدید کنندگان فراهم نموده است. پارک هانگنگ، یکی از برترین نقاط شهر برای به دست آوردن آرامش و فاصله گرفتن از شلوغی و سر و صدای شهر است.

2- اورلند (Everland)

اورلند یکی از بزرگترین پارک های تم (Theme) دار کره و پربازدید ترین پارک تم دار در جهان است. این پارک در فاصله نیم ساعت الی 40 دقیقه ای از سئول قرار گرفته است و از آن دسته جاذبه هایی است که دیدنش خالی از لطف نخواهد بود. می توانید یک روزتان را به گردش و کشف زوایای مختلف این پارک بگذرانید. پارک اورلند معمولا شلوغ است و جمعیت زیادی خصوصا در روزهای تعطیل برای بازدید آن به اینجا می آیند.

3- کاخ چانگ دو گانگ (Changdeokgung)

از آنجایی که این کاخ در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است، یکی از مهم ترین آثار باستانی و دیدنی های سئول است که باید در سفرتان به این شهر ببینید. در بازدید از این کاخ حتما سری به هوون (Huwon) یا باغ مخفی آن بزنید. بازدید از این باغ فقط به وسیله تورهایی که در آن برگزار می گردد امکان پذیر است. می توانید برنامه تان را طوری تنظیم که تا قبل از ساعت سرانجام کار باغ به آن برسید و به وسیله این تورها باغ های مخفی این کاخ را کشف کنید.

4- می یونگ دونگ (Myeongdong)

می یونگ دونگ، یکی از برترین نقاط شهر سئول برای خرید است. بهتر است برای خرید سوغاتی سری به این خیابان معروف بزنید. بیشتر جذابیت بازار های این چنینی به این است که ندانید قرار است با چه چیزی روبرو شوید. بنابراین با یک فکر باز و کیف پر پول، خودتان را برای برترین معامله ها آماده کنید.

5- اینسادونگ (Insadong)

یکی از برترین راه های نزدیک شدن به مردم و آشنایی بیشتر با فرهنگ کره ای، بازدید از این منطقه است. این محله، مملو از مغازه ها، چایخانه ها، بوفه ها و رستوران های متعددی است که می توانید خوشمزه ترین ها را در آن ها پیدا کنید. این منطقه با داشتن بیش از 100 گالری یکی از نقاط محبوب برای خرید سوغاتی هم به شمار می آید. بعلاوه می توانید در اینجا لباس های سنتی، کتاب های قدیمی و سفالینه های قدیمی را پیدا کنید که برای سوغاتی بسیار مناسب هستند.

6- بونگونسا (Bongeunsa)

عبادتگاه بونگونسا در منطقه گنگنام، یکی از بناهای آرامش بخش و محبوب سئول است. می توانید در آن نظاره گر تضاد جالب یک بنای باستانی با چشم انداز برج های سر به فلک کشیده و مدرن این شهر باشید.

منبع: handluggageonly.co.uk

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2025

به "6 پیشنهاد متفاوت برای سئول گردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 پیشنهاد متفاوت برای سئول گردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید