AFC پاسخ خوبی به پرسپولیس نداد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، امیرعلی حسینی درباره جلسات باشگاه پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: کارگروهی به ریاست سمیعی و تحت نظر پیروانی، گل محمدی و شکوری برگزار می گردد که لیست اولیه ویزا برای بازیکنان و کادر فنی، لیست روزانه و ساعات وعده های قضایی را اعلام کردیم و باید زمان تمرینات را معین کنیم. دو بار قبل از سفر، یک بار در فرودگاه و هر سه روز یک بار در قطر هم تست کرونا خواهیم داشت.

AFC پاسخ خوبی به پرسپولیس نداد

او درخصوص صدور ویزا برای فیزیوتراپ جدید پرسپولیس توضیح داد: بله او مسئله ای برای سفر به قطر ندارد.

حسینی درخصوص تعداد میهمان های پرسپولیس در این مسابقه گفت: طبق اعلام AFC، هیئت تیم ها نباید بیشتر از 60 نفر باشند. هر تیمی می تواند نام 35 بازیکن را ثبت کند و 20 نفر کادر فنی هم باید آی دی کارت بگیرند. علاوه بر آن یکی دو نفر از اعضا و نیز اعضای تدارکات، بدون آی دی کارت هستند. مجموع همه این اعضا به 60 نفر می رسند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اضافه ای به قطر خواهند رفت یا خیر، اعلام کرد: این مسابقه یک رویداد منحصر به فرد است که باید پوشش رسانه ای خوبی از آن گردد. وظیفه داریم برای اصحاب رسانه هم آی دی کارت بگیریم. طبق الزام AFC، این 60 نفر باید در لیست باشند که وجود آن ها برای هر مسابقه الزامی است.

حسینی در مورد تناوب برگزاری کارگروه فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اعضا هر چند روز یک بار دور هم جمع می شوند. جلسات روزانه ای هم برگزار می گردد و امروز (شنبه) هم نشستی با سمیعی و شکوری داشتیم. رهنمود های سمیعی را گرفتیم و گل محمدی لیست اتاق بندی و ساعت بندی را به ما ارائه می نماید. مسائل دیگر را هم هماهنگ می کنیم و احتمالاً این سفر با پرواز چارتر انجام می گردد. نامه نگاری کردیم هتلی که می خواهیم در آن ساکن شویم، درسطح این رویداد باشد تا مسائل دفعه قبلی را نداشته باشیم.

او در مورد شرایط عیسی آل کثیر و محرومیت وحید امیری در همراهی سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: دو بار نامه نگاری کردیم، اما جواب خوبی نشنیدیم و با آن موافقت نکردند. چون وقتی قانونی نوشته می گردد، اجرا می گردد و ما کوشش خود را کردیم. متأسفانه امیری دو کارت زرد دارد و احسان پهلوان که کارت قرمز داشت، از حضور در فینال محروم هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1396

به "AFC پاسخ خوبی به پرسپولیس نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC پاسخ خوبی به پرسپولیس نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید