توزیع 820 حلقه لاستیک خودرو در میان رانندگان خراسان شمالی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از توزیع 820 حلقه لاستیک در میان صاحبان خودروهای سنگین در این استان اطلاع داد.

توزیع 820 حلقه لاستیک خودرو در میان رانندگان خراسان شمالی

سعید سبحانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به افزایش قیمت لاستیک و لوازم یدکی خودرو طی امسال قرار بر این شد تا برای حل مشکل رانندگان در کشور حواله توزیع لاستیک توزیع گردد، گفت: بر همین اساس در این استان نیز مقرر شد تا حواله های لاستیک خودرو در میان صاحبان خودروهای سنگین توزیع گردد.

وی اضافه نمود: این حواله ها در خراسان شمالی تحویل انجمن صنفی رانندگان می گردد و این انجمن ها حواله ها را در میان صاحبان خودروهای سنگین توزیع می نماید.

به گفته سبحانی، تا یک ماه گذشته شمار کامیون های دارای کارت هوشمند در این استان سه هزار و 911 دستگاه بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در پاسخ به این پرسش که شماری از رانندگان بجنوردی نسبت به نحوه توزیع حواله های لاستیک از سوی انجمن صنفی گلایه مند هستند و آن ها بر این امر معتقد هستند که انجمن صنفی در توزیع حواله های لاستیک ابتدا از میان آشنایان خود شروع نموده است؟ گفت: اگر رانندگان تصور می نمایند که این موضوع رخ داده است به این اداره کل مراجعه نموده تا به موضوع رسیدگی گردد.

سبحانی توضیح داد: اما باید به این موضوع توجه گردد که حواله های توزیع گردیده در ابتدا بر اساس مواردی چون این که صاحب کامیون بومی استان و عضو انجمن صنفی باشد و از سوی دیگر حواله های توزیعی به ترتیب براساس مسافت طی گردیده توسط کامیون انجام می گردد.

وی اعلام کرد: توزیع حواله ها تا زمان ایجاد تعادل در بازار لاستیک ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 23

به "توزیع 820 حلقه لاستیک خودرو در میان رانندگان خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 820 حلقه لاستیک خودرو در میان رانندگان خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید