آلگری: باید بپذیریم یوونتوس الان بهتر از هلاس ورونا نیست

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی یوونتوس گفت که باید قبول کرد این تیم اکنون کیفیت بالاتری نسبت به هلاس ورونا ندارد.

آلگری: باید بپذیریم یوونتوس الان بهتر از هلاس ورونا نیست

به گزارش خبرنگاران، شنبه شب شکست شگفت انگیز دیگری در کارنامه یوونتوس رقم خورد و این بار، هلاس ورونا بر بانوی پیر غلبه کرد. یووه در 11 هفته، 15 گل دریافت نموده است که بدترین آمار از فصل 62-1961 به شمار می رود.

ماسیمیلیانو آلگری پس از شکست شاگردانش در گفت وگو با رسانه DAZN گفت: کلمات در حال حاضر بی معنی هستند. ما در شرایط بدی قرار داریم و باید بپذیریم که اکنون تیمی میانه جدولی هستیم. می توانیم با کمی عزم و کیفیت بیشتر، از این شرایط خارج شویم. خودمان را از این شرایط بیرون می کشیم و احساس تأسف به ما یاری نمی نماید.

وی با بیان اینکه تمرکز شاگردانش باید روی کاری باشد که آن را انجام می دهند، گفت: تیم خوبی داریم، اما در فوتبال همه چیز همواره مطابق انتظارات پیش نمی رود. باید با غرور و عزم واکنش نشان بدهیم و مانند تیمی بازی کنیم که یک امتیاز دارد. ما متوجه شدیم که ورونا فیزیکی بازی می نماید و برای هر توپ می جنگد. اگر شما در همان سطح جلوی رقیب را نگیرید، شکست می خورید.

پوشیدن پیراهن یوونتوس به ما تضمین نمی دهد که تیم های میانه جدولی را شکست می دهیم.، سرمربی یوونتوس ضمن بیان این جمله توضیح داد: باید هر امتیاز را با نگرشی درست کسب کنیم. فوتبال مانند شمشیربازی نیست و شما باید در زمین و در شرایطی برابر با رقیب بجنگید. ما مقابل ساسولو هم که فیزیکی نبود، تکل ها و نبردهای هوایی ناموفق زیادی داشتیم.

آلگری درباره دور از دسترس به نظر رسیدن قهرمانی سری A در این فصل گفت: امروز تقریباً آخرین گام برای این هدف بود. اشتباه ما این بود که فرض کردیم برتر از ورونا هستیم و باید بپذیریم که الان بهتر نیستیم. باید تنها و ساکت باشیم و کوشش کنیم تا خودمان را در زمین اثبات کنیم. اکنون همه چیز منفی به نظر می رسد، اما باید فکر خودمان را پاک کنیم و ببینیم چه چیزی در جای خود کار می نماید یا نمی نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2016

به "آلگری: باید بپذیریم یوونتوس الان بهتر از هلاس ورونا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: باید بپذیریم یوونتوس الان بهتر از هلاس ورونا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید