اجرای یک نمایش در ساختمان مخروبه

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران : نمایشباد اومد و با خود برد دنیای خیالی رو نوشته مهدی صفاری نژاد، با کارگردانی سیروان تخت فیروزه روز 10 اسفندماه روی صحنه می رود.

اجرای یک نمایش در ساختمان مخروبه

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران ، نمایش باد اومد و با خود برد دنیای خیالی رو روایت گر داستان چهار نفر از هم وطنان کشورمان در زمان جنگ است؛ خانم پرستار، تخریب چی مین، دیده بان و یک تدارکات چی که هرکدام در روزهای نزدیک سال نو، بخش هایی از زندگی خود و نگاهشان به جنگ را روایت می نمایند.

در این نمایش سودا آزادحیدری، شاهو رستمی، شیما ستوده، مهران ضیغمی، یلدا عباسی، سپیده عرفانی، محمد علی محمدی، ارکیده هاشمی و داود داداشی به عنوان بازیگر حضور دارند.

تخت فیروزه، کارگردان نمایش، درباره شیوه اجرایی نمایش خود می گوید: نمایش با حضور مبارک، با هنرمندی داود داداشی، و خوش آمدگویی اش برای نوروز آغاز می گردد و در ادامه تماشاگران، وارد ساختمان قدیمی که طراحی آن با حال و هوای جنگ برای شکل گرفته، می شوند.

وی می افزاید: هر داستان نیز در مکانی خاص از ساختمان، اجرا می گردد. تماشاگر به انتخاب خود و با توجه به دانسته هایی که گروه اجرایی از چند روز قبل از اجرا و نیز همزمان در حین اجرا در اختیارش قرار می دهد، به یافتن محل مورد علاقه خود می پردازد. اجرای نمایش با رویکرد اجرا در مکان های نامتعارف تئاتری تنظیم شده است.

این نمایش روز 10 اسفندماه ساعت 11، 12، 14 و 15 در محل پلاتوی کوچه حاجیان دانشکده هنر و معماری اجرا می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 738

به "اجرای یک نمایش در ساختمان مخروبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای یک نمایش در ساختمان مخروبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید