از نابودی باغ های سرسبز شهریار تا نبود داروی بیماران سرطان خون

به گزارش مجله زیبایی زندگی، پیغام های رسیده در تاریخ سی ام تیر در (صدای مردم) سایت خبرنگاران، در این بسته قابل مشاهده است.

از نابودی باغ های سرسبز شهریار تا نبود داروی بیماران سرطان خون

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ،

تخلفات سایت www.meghdadit.com و کلاهبرداری این سایت از مردم - عدم نظارت و کارایی سامانه نماد الکترونیک و اتحادیه کسب وکار الکترونیک

با سلام مسئله ای برای بنده (بر اساس پیگیری هایی که انجام دادم فکر کنم برای خیلی از هموطنان دیگر هم رخ داده باشد) پیش آمده این هست که در تاریخ 15 تیر 99 یک دستگاه لپ تاپ خرید کردم و پولش رو هم اینترنتی به وسیله درگاه سداد واریز کردم، اما متأسفانه تا تاریخ 28 تیر 99 نه از کالا خبری هست و نه پول رو برگشت دادن (با توجه به نوسانات شدید قیمت) در حالی عنوان کردن که کالا موجود نیست که مجدد همان کالا را در سایت گذاشتن برای فروش متأسفانه سامانه های نماد الکترونیک و ... عملاً کاری برای مشتری انجام نمی دهند.

افزایش قیمت خودرو

خودرو های mvm مدیران خودرو طی یک روز افزایشی بیش از 100 میلیونی داشته اند. لطفاً پیگیری کنید.

از بین بردن باغ های سرسبز شهریار

با سلام بعد از این که زمین های دماوند از دست به ساز بفروش ها نجات پیدا کرد این از خدا بی خبر ها به باغ های شهریار حمله کردن یا باغ ها را به آتش می کشند و از چند روز آغاز به خورد کردن زمین می نماید و شهرداری پول می گیرد و چشم خود را می بندد باغ ها بکه و وحیدیه ریگرز و بقیه باغ ها شبانه درخت های چندساله بریده می گردد و دهداری جهاد چشم های خود را بسته و قایم موشک بازی می نماید چندین بار با جهاد شهریار و دهداری بکه تماس گرفته شد، ولی اصلاً توجه نکردن الآن از جاده فرارت و 20 متری ناجی بعد از رنگرز اول جاده انجم آباد در زمین 2000 متری 200 متر بنا ساخت شده و اجازه عکس دریافت نمی دهد، ولی با خیال راحت مصالح و آهن می آورد و هیچ کسی حرف نمی زند شما را به خدا قسم می دهم صدای من را به گوش کسانی که بفکراین درختان بیچاره هستند برسانید با تشکر.

تخلف در دریافت اقساط معوق وام قرض الحسنه

متأسفانه دو ماه هست که هر بار سر موعد مقرر که به صندوق اعتباری که وام از آن ها دریافت نموده ایم برای پرداخت اقساط می رویم جریمه دیرکرد دریافت می نمایند و در جواب اعتراض ماهم میگویند بانک مرکزی برای خودش و بانک های خودش بخشنامه ایام کرونایی زده، داخل تلویزیون اعلام شده صرفاً و ابلاغ نشده و ازین دست صحبت ها. همچنین تهدید به برگشت زدن چک ضامن و تحت فشار گذاشتن ضامن ها برای پرداخت یکجای سه ماه اقساط معوق می نمایند... واقعاً در این شرایط کرونا و احتمال تعطیلی مجدد کسب وکار ها ما باید چه کار کنیم... درخواست پیگیری داریم با تشکر.

سهمیه بنزین

آیا مدت هشت ماه از قیمت بنزین گذشته هیچ فکری برای آکادمی های رانندگی نشده ما در مدت از بنزین آزاده استفاده کردم آیا مسولان مسئولیت در قبال آکادمی ها ندارند به آکادمی ابلاغ تا مشکل ما راحل نمایند با این قیمت صرف نمی نماید ما باید چکار کنیم.

فقدان داروی بیماران سرطان خون

سلام. خواهشا آنالیز کنید. بچه های سرطانی خون دارو ندارند بچه های ما باید بمیرند تا مسئولین به خودشان بیان مسئول کیست؟ همه جا را گشتیم داروی oncaspar و pegaspar و vincristine گیر نمیاد.

عدم دریافت حقوق نیرو های قراردادی آب منطقه ای خراسان جنوبی

سلام نیرو های طرح تعادل بخشی آب منطقه ای خراسان جنوبی که حدود 50 نفر هستند از ابتدای قرارداد جدیدشان یعنی دی ماه تا به امروز حقوق کاملی دریافت ننموده اند و پس از گذشت 6 ماه تنها در 4 ماه 1500000 تومان دریافت نموده اند (6 ماه 6 میلیون) همچنین بخشی از مطالبات قرارداد های قبلی شان مانده که حتی در صورت پرداخت با توجه به تورم اخیر ارزش چندانی ندارد. باوجود گرانی های سرسام آور و اقساط بانکی و قبوض مختلف و هزینه های بالای زندگی شرایط این نیرو ها بسیار اسفبار است لطفاً پیگیری بفرمایید.

بی تدبیری بانک سپه و کشاندن مردم به شعب در زمان اوج کرونا

بانک سپه با هدف ارتقای سیستم اینترنت بانک از تاریخ 19 تیر الی 16 با اختلال روبرو بود پس از تاریخ مذکور از تاریخ 28 تیر به اینترنت بانک که مراجعه می کنیم از سه شماره کارت موجود در سیستم دو شماره کارت قابل دسترس نمی باشد با تماس تلفنی با بانک می گویند باید به شعبه مراجعه کنیم و در این روز های کرونایی کلی مردم را اسیر و در صف بانک سپه با بی تدبیری کشانده اند در صورتیکه این مشکل از سمت خودشان برای مردم ایجاد شده است. خواهشمند است در این خصوص گزارش تهیه گردد.

برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی لرستان

باوجود اینکه استان لرستان در شرایط قرمز کرونا واقع شده است دانشگاه اصرار به برگزاری حضوری امتحانات این در حالی است که دانشجویان از خوابگاه مشترک استفاده می نمایند و درصورتی که فقط یک نفر آلوده باشد کل خوابگاه در معرض خطر قرار می گیرد و نکته جالب اینجاست که دانشجویانی که انترن هستند یعنی دوره بیمارستانی می بینند نیز از همان خوابگاه استفاده مشترک دارند (حمام.. سینک ظرف.. اجاق گاز و... این برگزاری که از تاریخ 23 مرداد تا 13 آبان هست دانشجویان غیربومی توانایی رفت وبرگشت ندارند.

سال جهش قیمت

چرا به خودروسازان اجازه داده شده هر سه ماه یک بار افزایش قیمت داشته باشند همین الآن هم قیمت هایشان نجومی و غیرواقعی است به جای گرانی باید با آن ها برخورد کرد (سال جهش فراوری تبدیل شده به سال جهش قیمت مردم رابیچاره کردن)

مسائل کاری نیرو های ارکان ثالث در عسلویه

متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر و همچنین شهر عسلویه نیرو های ارکان ثالث به صورت 14 روز کار و 7 روز استراحت کار می نمایند که به دلیل حجم بالای این نیرو ها خطر مبتلا شدن به این ویروس خطرناک و کشنده بسیار بالاست. خواهشمندم پیگیری بفرمایید که این نوع کار کردن لغو گردد. ضمناً این طرح از طرف خود مجتمع گاز پارس جنوبی داده شده است.

بدعهدی شهر خودرو و ریگان خودرو

نزدیک به یک سال ونیم هست خودرو کوپا ثبت نام کردم هنوز تحویل نداده اند که از من خیلی قبل تر را هم تحویل نداده اند و هر روز یه بهانه میاورند درصورتی که به صورت آزاد می فروشند مراجعه کنید به سایت دیوار

قطع درختان در حریم رودخانه

روستای سردار کندی زادگاه ستارخان استان آذربایجان شرقی محمدیان اصل

بسته های اینترنتی

سلام لطفاً پیگیری کنید چرا این قدر بسته های اینترنتی رو گران کردن والا پول زور می گیرند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1051

به "از نابودی باغ های سرسبز شهریار تا نبود داروی بیماران سرطان خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نابودی باغ های سرسبز شهریار تا نبود داروی بیماران سرطان خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید