استانداربه مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ازمرکز نگهداری وتوانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی فردوس ساری بازدیدکرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- استاندارمازندران در حاشیه این بازدید بر افزایش همکاری از سوی خیرین، سمن ها و دستگاه ها در جهت رفع مسائل و موانع افراد دارای معلولیت تاکید کرد و گفت: از حقوق افراد دارای معلولیت استان با برنامه ویژه حمایت می کنیم .

استانداربه مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ازمرکز نگهداری وتوانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی فردوس ساری بازدیدکرد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت درمازندران با همراهی محبی، مدیرکل حوزه استاندار، گوهردهی، مدیر کل بهزیستی استان، رضایی، فرماندار مرکز استان و رجبی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت از مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی فردوس ساری بازدید و از زحمات پرسنل این مرکز قدردانی کرد.

استاندارمازندران در حاشیه این بازدید بر افزایش همکاری از سوی خیرین، سمن ها و دستگاه ها در جهت رفع مسائل و موانع افراد دارای معلولیت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حمایت و نگهداری از این افراد عملی نیکو و برخوردار از اجر و پاداش معنوی و اخروی است، مطرح نمود: رسیدگی به افراد دارای معلولیت، نیازمند روحیه و انگیزه بالا است و با تمام تنگناها و مسائلی که وجود دارد باید در پی ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این عزیزان باشیم.

حسینی پور در این دیدار پای سخنان و مسائل مدیر وپرسنل این مرکز نگهداری نشست و دستورات لازم را جهت رفع مسایل آنان صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2117

به "استانداربه مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ازمرکز نگهداری وتوانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی فردوس ساری بازدیدکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداربه مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ازمرکز نگهداری وتوانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی فردوس ساری بازدیدکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید