اظهارات زن وحشت زده درباره حمله 2 شرور خطرناک در خیابان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، زن جوان در خیابان های مشهد بود که 2 دزد خطرناک به او حمله کردند.

اظهارات زن وحشت زده درباره حمله 2 شرور خطرناک در خیابان

به گزارش، عاملان سرقت های مکارانه در پی عملیات شبانه پلیس مشهد در ساعت 3 صبح به زانو درآمدند. زن جوان هراسان و سراسیمه خودش را به کلانتری شهید هاشمی نژاد رساند. از شدت هیجان و ترس، به لکنت زبان افتاده بود و جویده جویده صحبت می کرد.

صحبت هایش نامفهوم بود و چهره خیس از عَرَقش نشان می داد به دردسر افتاده است. کمی استراحت، خوردن یک لیوان آب و احساس ملموس امنیت پیرامونش، قفل زبانش را گشود و معین شد ساعتی قبل طعمه دزدان شده است و این افراد گوشی تلفن همراهش را ربوده اند.

او درباره شگرد دزدان بیان نمود: در بولوار مطهری شمالی در حال پیاده روی هم زمان با گوشی تلفن همراهم مشغول صحبت با دوستم بودم. اصلا متوجه اطرافم نبودم تا اینکه ناگهان یکی گوشی ام را از دستم قاپید. آنجا تازه متوجه موتورسیکلتی شدم که دو راکب داشت و خیلی زود فرار کردند. ترسیده بودم و نمی دانستم چه کنم، دوستم که متوجه موضوع شده بود خودش را به من رساند و از تلفن او به گوشی ربوده شده ام زنگ زدم. دزد گوشی را جواب داد و مدعی شد که میخواهد گوشی را پس بدهد و از من خواست تا سر قراری که می گوید بروم. با دوستم فکرهایمان را روی هم گذاشتیم و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است موضوع را به پلیس اطلاع بدهیم، برای همین به کلانتری آمدم.

همان روز ساعت 21 بود که فردی دیگر در تماس با پلیس 110، از وقوع یک سرقت مشابه دیگر در بولوار مطهری شمالی اطلاع داد و اظهار داشت: با خانواده ام برای خرید به بولوار مطهری شمالی رفته بودیم. شیشه های خودرو پایین بود و من برای خرید پیاده شدم. همسر و دخترم درون خودرو بودند. هنوز چندین قدم بیشتر دور نشده بودم که صدای جیغ همسرم را شنیدم و سریع خودم را به محل پارک خودرو رساندم. همسرم شوکه شده بود و دخترم گریه می کرد. بعد هم گفتند که دو مرد، سوار بر یک موتورسیکلت بوده اند و گوشی زن جوان را از دستش قاپیده و متواری شده اند.

مأموران در حال جمع آوری اطلاعات این پرونده بودند که فردی دیگر با پلیس 110 تماس گرفت و گفت که حدود ساعت 20 همان شب از او نیز سرقت شده است. او اظهار داشت که خودرواش در حوالی بولوار مطهری شمالی خراب شده و در کنار خیابان نگه داشته و پس از تماس با مرکز امدادخودرو منتظر یدک کش بوده است. او پس از صحبت با امدادخودرو گوشی اش را درون کیف دستی اش که 3 میلیون تومان وجه نقد هم در آن بوده است می اندازد، حرکتی که ظاهرا از چشم دزدان دور نمی ماند و این افراد در یک فرصت طلایی کیف این فرد را ربوده و متواری می شوند. اواخر شب نیز فردی دیگر در خیابان کامیاب، طعمه دزدان شده و دو راکب یک موتورسیکلت گوشی تلفن همراه او را قاپ زنی می نمایند.

چندین سرقت مشابه در یک شب و یک منطقه ظن پلیس را برانگیخت؛ که عاملان تمام این سرقت ها باید یک گروه شیاد باشند، از همین رو سرهنگ اکبرآقابیگی، فرمانده انتظامی مشهد دستور لازم برای رسیدگی سریع به این پرونده را صادر کرد.

مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در عملیاتی که از زمان اعلام اولین سرقت شروع شده بود پیروز به شناسایی موتورسیکلت متهمان شدند. اطلاعات کسب شده حاکی از آن بود که دزدان در تمامی سرقت ها از یک موتورسیکلت استفاده نموده اند و این وسیله نقلیه از یزد ربوده شده است.

اطلاعات موتورسیکلت در اختیار گشت های انتظامی نهاده شد و مأموران در شاخه ای دیگر کشف هویت دزدان را دنبال می کردند. شاخه دوم عملیات با توجه به تصاویر دوربین های مداربسته در صحنه های سرقت و سایر سرنخ های موجود خیلی زود به نتیجه رسید و دو دزد در نتیجه این عملیات چهره زنی و شناسایی شدند.

اطلاعات جدید نیز در اختیار تیم های گشتی نهاده شد و عملیات میدانی ادامه یافت تا اینکه در ساعت 3 بامداد، مأموران به پرسه زنی های یک موتورسیکلت مشکوک شدند. پس از استعلام پلاک آن معین شد، راکبان آن همان متهمان در حال تعقیب هستند. احتمال فرار متهمان با توجه به خلوتی خیابان ها وجود داشت، موضوعی که موجب شد عملیات پوششی شروع و به بهانه ای واهی موتورسیکلت متهمان متوقف و این افراد دستگیر شوند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به شروع تحقیقات تخصصی از متهمان برای روشن شدن جزئیات مبهم این پرونده یک بار دیگر به موضوع خودمراقبتی تأکید و از شهروندان خواست تا با رعایت توصیه های پلیسی به منظور پیشگیری از سرقت هنگام مکالمه با تلفن همراه یا زمانی که پول زیاد با خود حمل می نمایند، بیشتر مراقب اطرافشان باشند.

سرهنگ اکبر آقابیگی با تقدیر از حرکت هوشمندانه زن جوانی که به وعده های شیادانه متهمان مبنی بر بازگرداندن گوشی سرقتی توجه ننموده است، گفت: یکی از شگرد های متداول دزدان، دادن پیشنهاد های اغواگرانه برای بازگرداندن اموال سرقتی به مال باختگان است در این شگرد متهمان با کشاندن دوباره طعمه ها به آدرسی از پیش معین شده، دوباره از افراد سرقت می نمایند. در این شرایط احتمال خطرات جانی و همچنین آدم ربایی و... نیز وجود دارد.

منبع: رکنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 315

به "اظهارات زن وحشت زده درباره حمله 2 شرور خطرناک در خیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات زن وحشت زده درباره حمله 2 شرور خطرناک در خیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید