معرفی مرکز خرید زورلو در استانبول

به گزارش مجله زیبایی زندگی، در قلب استانبول و در مرکز تلاقی دو قاره آسیا و اروپا مرکز خرید جدیدی تاسیس شد که از آغاز ساخت آن نشانه از بزرگی و اهمیت خود می داد. مرکز خرید زورلو استانبول (Zorlu Center) با سرمایه گذاری قابل توجهی بالغ بر 2.5 میلیارد دلار به خود اختصاص داده و جزء اولین پروژه های کاربردی ترکیبی در ترکیه است. مرکز زورلو از بخش های مختلف همچون مرکز هنرهای نمایشی، مرکز خرید، هتل، اجاره فضای اداری و اقامتگاه است. رویداد های هنری و فرهنگی بسیاری در این مرکز برگزار می گردد و میزبان رویدادها و همایش های مهمی در سطح بین المللی است. اگر قصد سفر و خرید تور استانبول را دارید به راحتی می توانید از مجموعه خبرنگاران تور خود را تهیه کنید. مرکز خرید زورلو یکی از مهم ترین مراکز خرید استانبول بوده که رفتن به این مکان را حتما پیشنهاد می کنیم.

معرفی مرکز خرید زورلو در استانبول

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

تاریخچه کوتاه مرکز خرید زورلو استانبول | Zorlu Center

مرکز خرید زورلو استانبول (Zorlu Center) محصول همکاری دو گروه معماری امره آرولات (Emre Arolat Architecture) و مراد تابانلی اوغلو (Murat Tabanlioglu Architecture) از برندگان جوایز بین المللی می باشد. در سال 2007 طی یک مناقصه عمومی نزدیک به 100 شرکت معماری پروژه ساخت مرکز خرید خود را ثبت کردند و از بین این تعداد 10 شرکت انتخاب شدند تا در مسابقه معماری مربوط به این مرکز خرید شرکت نمایند. در نهایت این دو گروه معماری پیروز به برد مناقصه شدند و در سال 2013 ساخت این مرکز خرید به خاتمه رسید.

مرکز خرید زورلو استانبول | AVM

مرکز خرید زورلو استانبول با مساحت 105،000 متر مربع زیر ساخت حدود 205 فروشگاه در مساحت 73،000 متر مربع دارد. بسیاری از برند های پوشاک معتبر جهان در این مرکز شعبه خود را راه اندازی کردند و همچنان دیگر برند های بزرگ به این مرکز خرید می پیوندند. برند های پوشاک معروف ترک نیز جای خود را در این مرکز گرفته اند و در خدمت خریداران و گردشگران هستند. علاوه بر فروشگاه های مد و لباس، رستوران های غذایی معتبر سراسر جهان شعبات خود را به مرکز زورلو آورده و دستپخت غذا های معروف خود را به مردم سرو می نمایند. از بین رستوران های داخلی و ترک گونایدین (Gunaydin Restaurant) و ولدان (Welldone Restaurant) در مرکز خرید زورلو فعالیت می نمایند. حتما به هنگام حضور در این مرکز از رستوران های آن نیز سر بزنید و از غذاهای بسیار لذیذ آن لذت ببرید. با رزرو هتل استانبول خود نزدیک به این مرکز خرید دیگر نگران مسافت خود نباشید. در مجموعه خبرنگاران می توانید به انبوهی از گزینه های هتل های نزدیک زورلو دسترسی داشته باشید و انتخاب خود را با توجه به علاقه خود انتخاب کنید.

  • خدمات مرکز خرید زورلو

ساعت کاری: 7 روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب

شماره تلفن: 902129240124+

آدرس: Levazım, Zorlu Center, Koru Sokağı No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

مرکز هنرهای نمایشی زورلو | PSM

با اینکه ساخت مرکز خرید زورلو استانبول در سال 2013 اتمام یافت، اما مرکز هنر های نمایشی زورلو (Performans ve Sanat Merkezi) به یکی از مهم ترین مراکز برگزاری رویداد های هنری ترکیه و استانبول تبدیل شده است. نام های بزرگ جهان و ترکیه در این مرکز به اجرای کنسرت، موزیکال و تئاتر پرداخته و فستیوال های بزرگی در این مرکز برگزار می گردد. گالری های هنر و اجراهای کمدی نیز در این مرکز به انتظار علاقه مندان خود نشسته است. مرکز هنرهای نمایشی زورلو هر سال خود را تجدید نموده و با هیجان به برگزاری برنامه های مختلف می پردازد و همین باعث شده که یکی از نقطه های تلاقی مهم فرهنگ و هنر استانبول تبدیل گردد. همچنین می توانید به وبلاگ رسمی مرکز هنرهای نمایشی زورلو سر بزنید و با رویدادهای این مرکز بیشتر آشنا شوید.

هتل رافلز استانبول | Raffles Istanbul Hotel

هتل های مرکز خرید زورلو استانبول با نام رافلز استانبول (Raffles Istanbul) آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران است. این هتل بالای بوسفوروس با منظره بسیار زیبا در محل تلاقی دو قاره آسیا و اروپا تجربه بسیار متفاوتی را مسافرین خود می دهد. شما می توانید اقدام به رزرو هتل رافلز استانبول از مجموعه خبرنگاران کنید و لذت حضور در هتل را تجربه کنید. این هتل دارای 185 اتاق و سوییت دارد که همه آن ها به اینترنت رایگان متصل هستند. اتاق ها مناسب افراد با جایگاه چرخ دار و آسانسور های مخصوص این افراد وجود دارد. در واقع این هتل به آن چه که شما به هنگام حضور در هتل احتیاج دارید و بیشتر از آن را در اختیار شما قرار می دهد.

هتل رافلز استانبول | Raffles Istanbul Hotel

هتل های مرکز خرید زورلو استانبول با نام رافلز استانبول (Raffles Istanbul) آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران است. این هتل بالای بوسفوروس با منظره بسیار زیبا در محل تلاقی دو قاره آسیا و اروپا تجربه بسیار متفاوتی را مسافرین خود می دهد. شما می توانید اقدام به رزرو هتل رافلز استانبول از مجموعه خبرنگاران بکنید و لذت حضور در هتل را تجربه کنید. این هتل دارای 185 اتاق و سوییت دارد که همه آن ها به اینترنت رایگان متصل هستند. اتاق ها مناسب افراد با جایگاه چرخ دار و آسانسور های مخصوص این افراد وجود دارد. در واقع این هتل به آن چه که شما به هنگام حضور در هتل احتیاج دارید و بیشتر از آن را در اختیار شما قرار می دهد.

دفاتر اداری مرکز خرید زورلو استانبول

یکی از اهداف پروژه مرکز خرید زورلو استانبول کاربردی و ترکیبی بودن آن بود که ایجاد فضاهای دفاتر اداری یکی از آن ها است. دفاتر اداری دقیقا در مرکز شهر و در میان فضاهای سبز طراحی شده اند. دفاتر اداری این مرکز در یکی از پر تردد ترین مراکز تجاری و صنعتی شهری استانبول قرار گرفته اند به همین دلیل یکی از بهترین گزینه های موجود برای شرکت ها و اهداف کاری شما می تواند باشد. دسترسی وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس و همچنین خودروی شخصی به این مکان به راحتی صورت می گیرد. به همین دلیل هیچ نگرانی بابت مشتریان خود و راحتی دسترسی آن ها به دفتر خود نداشته باشید.

خرید اجناس لوکس در رافلز آرکید در مرکز خرید زورلو استانبول

اگر به خرید اجناس لوکس علاقه مند هستید به جای درستی آمدید. رافلز آرکید (Raffles Arcade) در مرکز خرید زورلو استانبول در مدت زمان خیلی کوتاه توانست به یکی از پر هوادار ترین مراکز خرید اجناس لوکس تبدیل گردد. اجناسی که در این مرکز می توانید پیدا کنید متنوع است از مبلمان گرفته تا کیف و کفش و جواهرات می توانید طیف گسترده ای از اجناس را پیدا کنید.

مرکز خرید زورلو استانبول به شکلی برنامه ریزی شده که توانست در بازه زمانی کوتاه به یکی از محبوب ترین مراکز خرید و نقطه تلاقی فرهنگ و هنر تبدیل گردد. با کوشش معماران این مرکز زمین بازی بچه ها از آنچه که تصور می شد فراتر رفت و یکی از زیباترین معماری های استانبول را شکل داد که در آن بچه ها می توانند درون یک جهانی تخیلی وارد شوند. همچنین توانست با استفاده از رنگ ها و طرح های غیرمعمول چشم انداز زیبایی را خلق کند. لطفا ما را در تجربه خرید خود از مرکز شریک کنید و در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 501

به "معرفی مرکز خرید زورلو در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید زورلو در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید