افتتاح 855 پروژه طی دهه فجر در خراسان شمالی، شروع ساخت محور بجنورد به سنخواست از اسفندماه

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از افتتاح 855 پروژه طی دهه فجر در این استان اطلاع داد.

افتتاح 855 پروژه طی دهه فجر در خراسان شمالی، شروع ساخت محور بجنورد به سنخواست از اسفندماه

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

غلامرضا هوائی معاون در نشست با خبرنگاران که 11 بهمن ماه در محل استانداری برگزار گردید، گفت: این تعداد پروژه با اعتبار پنج هزار و 900 میلیارد تومان افتتاح می گردد.

وی اضافه کرد: از این تعداد پروژه، 162 پروژه در بجنورد، 115 پروژه در شیروان، 142 پروژه در اسفراین، 62 پروژه در جاجرم، 83 پروژه در فاروج، 53 پروژه در گرمه، 124 پروژه در مانه و سملقان و 135 پروژه نیز در شهرستان راز و جرگلان به بهره برداری می رسد.

هوایی ادامه داد: یکی از پروژه های قابل افتتاح، بهره برداری از یکی از فازهای نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان است که ظرفیت آن فراوری هزار و 434 مگاوات برق است.

به گفته وی برای این طرح حدود 125 میلیون یورو هزینه شده است.

این مقام مسئول اظهارکرد: مرکز درمان بیماری های خاص با مساحت چهار هزار و 200 متر مربع با 60 میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژه هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: همچنین 60 طرح عمران شهری نیز در خراسان شمالی آماده بهره برداری است که این طرح ها به صورت همزمان در سراسر کشور در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در ارتباط با پروژه بجنورد به جنگل گلستان گفت: این پروژه طبق قول پیمانکار تا اواخر تیرماه سال آینده به اتمام می رسد.

وی اضافه کرد: علاوه برآن روکش آسفالت 30 کیلومتر از آن تا انتها سال به بهره برداری می رسد.

هوایی در ارتباط با پروژه گردشگری مفخم نیز اعلام کرد: مساحتی که برای اجرای پروژه مجموعه تاریخی فرهنگی و تاریخی مفخم در نظر گرفته شده شش هکتار است که محدوده بیمارستان امام رضا(ع) 1.7 هکتار می باشد و به این قسمت دست زده نخواهد شد.

وی اضافه کرد: بیمارستان فعالیت خود را انجام می دهد انا باید به این نکته نیز توجه کرد که بیمارستان، فرسوده بود و در شان مردم نیست.

این مقام مسئول تاکیدکرد: در حال حاضر هماهنگی میان مدیران برای اجرای طرح فرهنگی و تاریخی مفخم وجود دارد و از سوی دیگر شرایط خراسان شمالی از لحاظ برخورداری از تخت بیمارستانی خوب است.

وی در ادامه از آغاز پروژه ساخت بجنورد- سنخواست در نیمه دوم اسفندماه و آغاز ساخت محور بجنورد به اسفراین در فصل بهار سال آینده اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1497

به "افتتاح 855 پروژه طی دهه فجر در خراسان شمالی، شروع ساخت محور بجنورد به سنخواست از اسفندماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 855 پروژه طی دهه فجر در خراسان شمالی، شروع ساخت محور بجنورد به سنخواست از اسفندماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید