امسال اعتماد به نفس بیشتری دارم، می توانم گل های ساده هم بزنم!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت باشگاه برایتون انگلیس درباره دو گل از راه دور و زیبایی که در جام اتحادیه انگلیس به ثمر رساند، گفت: مردم زیادی از من می پرسند که چرا فقط گل های عالی می زنم! من می توانم گل های ساده هم به ثمر برسانم اما به پستی که در آن بازی می کنم و یا موقعیتم بستگی دارد.

امسال اعتماد به نفس بیشتری دارم، می توانم گل های ساده هم بزنم!

وی اضافه کرد: گاهی اوقات شما می توانید بچرخید و شانس شوتزنی داشته باشید اما بعضی وقت ها جایی که دقیقا توپ فرود می آید نیستید. فصل گذشته من تلاش کردم برای تیم مهم باشم و گل هایی هم به ثمر رساندم. حتی می توانستم گل های بیشتری بزنم.

این بازیکن ایرانی تیم برایتون گفت: لزوما تلاش نمی کنم که گل های خوبی بزنم. گاهی اوقات این برایم اتفاق می افتد و با خودم می گویم آنرا امتحان کنم. ما در تمرین با توپ های دشوارتری کار می کنیم. بعضی وقت ها توپ گل می شود و بعضی اوقات اشتباه می کنم.

جهانبخش شرح داد: از زمان شروع تمرینات پیش فصل احساس خوبی داشتم. می خواهم نشان بدهم می توانم به تیم کمک کنم و تاثیرگذار باشم. اعتماد به نفس بیشتری دارم و این شاید چیزی بود که از دست داده بودم. هدف من بازی کردن و تلاش برای اینکه مهم بودن در تیم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1278

به "امسال اعتماد به نفس بیشتری دارم، می توانم گل های ساده هم بزنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امسال اعتماد به نفس بیشتری دارم، می توانم گل های ساده هم بزنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید