انسداد تنها یک جاده روستایی در کلاله، 4 اکیپ راهداری مشغول برف روبی جاده ها

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/گلستان فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به بارش برف شدید در این شهرستان، گفت: بارش برف برق را در دو روستای کلاله را قطع کرد.

انسداد تنها یک جاده روستایی در کلاله، 4 اکیپ راهداری مشغول برف روبی جاده ها

فرهاد شیبک در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلسه شورای مدیریت بحران در شهرستان کلاله به محض دریافت هشدار هواشناسی با حضور مدیران مربوطه برگزار گردید، اظهار کرد: تمامی ادارات و نهادهای خدمت رسان و امدادی و پلیس راه از لحظه برگزاری جلسه در آماده باش کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه از صبجح امروز محورهای روستایی و شهری را به همراه مدیران امدادی بازدید نموده ایم، اضافه نمود: راههای ارتباطی در کلاله به جز محور روستایی سوار بالا بهثوه چشمه باز بوده و تردد در آنها در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان کلاله از امکان تردد در منطقه ها کوهستانی این شهرستان با زنجیر چرخ اطلاع داد و گفت: چهار اکیپ راهداری هم اکنون در حال برف روبی در جاده ها هستند.

برف برق دو روستای کلاله را قطع کرد

شیبک از مردم شهرستان کلاله خواست در صورت امکان از مردم خواست در صورت امکان از سفرهای غیر ضرور خودداری نمایند و تاکید نمود: کسانی که قصد تردد در راه های کوهستانی دارند؛ حتما تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بارش برف برق را در دو روستای کلاله قطع نموده است، ادامه داد: شدت بارش برف برق دو روستای اُرجنلی و دومانلی در بخش پیشکمر کلاله را قطع کرد که با کوشش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت کاری برای نیروهای امور برق روان شد؛ تا برق این دو روستا وصل و مشکل پیش آمده برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2044

به "انسداد تنها یک جاده روستایی در کلاله، 4 اکیپ راهداری مشغول برف روبی جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد تنها یک جاده روستایی در کلاله، 4 اکیپ راهداری مشغول برف روبی جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید