انیمیشن ایرانی خط قرمز برنده فستیوال فیلم کانادایی شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، فستیوال بین المللی فیلم نسیم شرقی Eastern Breeze در 18 نوامبر مطابق با 27 آبان ماه به انتها رسید و در مراسم اختتامیه ای که در Hart House دانشگاه تورنتو برگزار گردید، برندگان هر بخش تعیین شدند.

انیمیشن ایرانی خط قرمز برنده فستیوال فیلم کانادایی شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین رزرو تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این فستیوال بیش از 80 فیلم از 35 کشور در سینما کارلتون تورنتو در طول دو هفته به نمایش درآمد و در این رقابت سخت در هر بخش مستند، داستانی و انیمیشن پنج فیلم نامزد دریافت جایزه شدند.

حمید جبلی، لوون هفتوان، کیهان مرتضوی، فرهاد آهی و ساسان باقرپور اسوندی داوری شدند. در این مراسم پس از پخش بخش های کوتاهی از نامزدهای فیلم های مستند، انیمیشن و داستانی، داوران برندگان هر بخش را به توضیح زیر اعلام کردند:

در بخش بهترین انیمیشن خط قرمز ساخته مونا عبدالله شاهی از ایران، بهترین مستند Sound Of The Soul از روسیه و بهترین فیلم داستانی Needle از آمریکا برگزیده شدند.

همچنین هیات داوران، انیمشین The Beggar از افغانستان و فیلم داستانی Cardboard Flowers از روسیه را شایسته تقدیر دانستند و تندیس فستیوال به این دو اثر نیز اعطا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 762

به "انیمیشن ایرانی خط قرمز برنده فستیوال فیلم کانادایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن ایرانی خط قرمز برنده فستیوال فیلم کانادایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید