ایران- کانادا؛ حریف باتجربه، پر سرعت اما خسته

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز در دومین ملاقات مسابقات انتخابی المپیک 2016 به مصاف تیم ملی کانادا می رود.

ایران- کانادا؛ حریف باتجربه، پر سرعت اما خسته

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو از دیروز شروع شد و تا یکشنبه 16 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

هشت تیم ایران، استرالیا، چین، ژاپن، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه در این رقابت ها شرکت دارند. تیم ملی والیبال ایران در اولین ملاقات انتخابی المپیک مقابل استرالیا به میدان رفت و بازیکنان توانستند در هر سه ست پیروز میدان شوند.

بلندقامتان ایران امروز ساعت 5.30 دقیقه بامداد در دومین ملاقات رقابت های انتخابی المپیک مقابل کانادا به میدان می فرایند. به گفته کادر فنی سیستم بازی تیم کانادا بسیار شبیه به استرالیا است. آنها هم از اسپک های بلند و قدرتی و برنامه های هجومی مدرن استفاده می نمایند. تیم ملی کانادا در اولین ملاقات خود مقابل لهستان بازی را واگذار کرد. بازی کانادا و لهستان در 5 ست برگزار گردید و تیم ملی لهستان که یکی از 2 بخت مسلم صعود به المپیک از این تورنمنت به حساب می آید در سه ست کانادا را شکست داد و پبروز میدان شد. بازیکنان تیم کانادا در اولین ملاقات خود مقابل لهستان بسیار خسته شدند که این موضوع می تواند یک امتیاز مثبت برای شاگردان لوزانو در بازی امروز باشد.

تیم ملی کانادا تا به امروز سه بار تجربه حضور در المپیک را دارد و نسبت به ایران که تا به حال به المپیک صعود ننموده است تجربه بالاتری دارد. اما عملکرد خوب شاگردان لوزانو و سرویس های بی خطای بلندقامتان ایران مقابل تیم استرالیا همه طرفداران این رشته را به صعود به المپیک امیدوار نموده است.

* یکشنبه نهم خردادماه:

ساعت 5 و 30 دقیقه: ایران - کانادا

ساعت 8 و 15 دقیقه: ونزوئلا - استرالیا

ساعت 11: فرانسه - لهستان

ساعت 14 و 35 دقیقه: ژاپن - چین

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 865

به "ایران- کانادا؛ حریف باتجربه، پر سرعت اما خسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران- کانادا؛ حریف باتجربه، پر سرعت اما خسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید