هفته باورنکردنی در انتظار آبی پوشان؛ قایدی به استقلال بازمی شود؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دیگر زمان زیادی به شروع فصل فوتبالی در ایران و امارات باقی نمانده و تیم ها آخرین روز های اردوی آماده سازی خود را سپری می نمایند تا با قدرت بالا وارد مسابقات شوند. با این حال، همچنان شرایط یکی از لژیونر های مطرح فوتبال ایران برای فصل بعد نامشخص است.

هفته باورنکردنی در انتظار آبی پوشان؛ قایدی به استقلال بازمی شود؟

مهدی قایدی که دو فصل خوب را در استقلال با استراماچونی و مجیدی - فکری سپری کرد، با هدف رسیدن به فوتبال اروپا راهی امارات شد تا پیراهن شباب الاهلی را بر تن کند. تیمی که پیش از آن احمد نوراللهی را جذب نموده بود و دومین خرید خود را از دیگر تیم بزرگ مرکز انجام داد.

روز های ابتدایی برای قایدی خوب پیش رفتند و او در همان نخستین ملاقاتهایش برای شباب الاهلی، توانست رضایت طرفداران را به دست بیاورد، اما ایام خوش باشوی کوچک در دبی خیلی زود گذشتند و او ناگهان در لیست سیاه مهدی علی سرمربی وقت تیم نهاده شد.

پس از اینکه قایدی در چند بازی عملکرد خوبی نداشت، حضور او در بازی های این تیم به شکل سینوسی ادامه داشت. او در بعضی از ملاقات ها از ابتدا به میدان می رفت و در چند مسابقه نیز به عنوان یار جایگزین به زمین می رفت و نهایتا در لیگ قهرمانان آسیا و از مجموع 6 ملاقات تیمش، تنها 45 دقیقه در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت و پس از آن حتی روی نیمکت ذخیره ها نیز ننشست.

با جدایی مهدی علی و حضور لئوناردو ژاردیم روی نیمکت شوالیه های سرخ، انتظار می رفت که شرایط قایدی برای فصل تازه دستخوش تغییرات مثبتی گردد، اما نه تن ها این اتفاق رخ نداد بلکه قایدی در لیست نفرات مورد نظر سرمربی تازه شباب الاهلی برای اردوی پیش فصل در صربستان هم قرار نگرفت که این مسئله اخبار پیرامون جدایی او را تقویت کرد.

درحالی که بعضی ها نیز مدعی بودند که قایدی در شباب الاهلی ماندگار است، اما این تیم امروز عمر خریبین بازیکن سوری الوحده را به خدمت گرفت تا ترافیک میان عناصر تهاجمی این تیم بیش از پیش افزایش یابد و این مسئله باعث خواهد شد تا قایدی بیشتر از هر زمان دیگری تمایل به جدایی داشته باشد.

در شرایطی که تنها چند ماه تا شروع جام دنیای به جای مانده است، قایدی هرگز علاقه ای به از دست دادن بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا ندارد. بازیکنی که در پی فضای بیشتر برای نشان دادن توانایی هایش و بازگشت به روز های خوبش است.

چند وقتی است که شایعه بازگشت قایدی به استقلال مجددا تکرار شده است. پیگیری ها نشان می دهد که احتمال حضور وینگر بوشهری در جمع شاگردان ساپینتو چیزی بیشتر از یک شایعه است و آبی ها گام های مثبتی را نیز در این خصوص برداشته اند.

شباب الاهلی که میخواهد برای فصل بعد جزو تیم های نخست جدول باشد و شانس خود را برای قهرمانی امتحان کند، با حضور مهدی قایدی در جمع تیم های مدعی ادنوک لیگ مخالفت نموده و قصد ندارد رقبایش را تقویت کند، به همین علت آن ها پیشنهاد تیم هایی مانند الوصل را رد نموده اند. از طرفی، فرهاد مجیدی که مشتری پر و پاقرص قایدی بود، پس از ورود استقلال به معامله جذب این بازیکن، از جذب قایدی منصرف شد و او قصد ندارد برای جذب این وینگر بوشهری، با تیم سابقش وارد رقابت گردد.

بازگشت قایدی به استقلال می تواند به راحتی داستان جدایی امیرحسین حسین زاده را به دست فراموشی بسپارد. پروژه ای سخت و سخت برای آجورلو و مدیران استقلال که عملی کردن آن در کنار جذب محمد محبی می تواند آبی ها را به قهرمان اصلی بازار جابجایی تبدیل کند.

بازگشت قایدی به ایران در مقطع کنونی امری سخت، اما ممکن و شدنی است چرا که این بازیکن نیز در پی تیمی برای فرصت بیشتر جهت حضور در زمین مسابقه است. این بازیکن انتخاب های متعددی ندارد و باید خیلی زود برای آینده اش تصمیم بگیرد. یک انتخاب اشتباه می تواند باعث از دست رفتن جام دنیای برای او گردد. در فاصله 110 روز تا شروع جام دنیای، مهدی قایدی استقلال را مشتری پر و پاقرص خود می بیند و شاید بازگشت او به تهران، شروع اوج گیری مجدد او و حضور در تیم ملی باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2152

به "هفته باورنکردنی در انتظار آبی پوشان؛ قایدی به استقلال بازمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته باورنکردنی در انتظار آبی پوشان؛ قایدی به استقلال بازمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید