برای بارسلونا خواب قهرمانی دیده ام، قرار دریافت در صدر جدول مزیت است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم بارسلونا گفت: خواب قهرمانی بارسلونا را در لالیگا اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا دیده ام.

برای بارسلونا خواب قهرمانی دیده ام، قرار دریافت در صدر جدول مزیت است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، کیکه ستین در مصاحبه با کانال اسپانیایی TV3 که به وسیله تماس ویدئویی از منزل وی انجام شد با اشاره به این موضوع که دوست دارد به عنوان سرمربی بارسلونا با این تیم قهرمان لالیگا اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا گردد، اظهار کرد: هیچ وقت برای رسیدن به پیروزیت ناامید نمی شوم و سعی می کنیم زمان را از دست ندهیم تا فاتح دو جام مهم شویم.

سرمربی بارسلونا توضیح داد: خواب دیده ام که علاوه بر قهرمانی لالیگا با کسب جام لیگ قهرمانان اروپا در حال قدم زدن در لینچرس(یکی از مناطق تفریحی اسپانیا) هستیم.

ستین تا سال 2021 با غول های کاتالونیا قرارداد دارد و بند تمدید تا سال 2022 تمدید در این قرارداد گنجانده شده است. او از انجام تعهد خود نسبت به بارسا و سایر موارد اطمینان دارد و دراین باره گفت: من قراردادی 18 ماهه و ثابت را امضا کردم، یک سال دیگر نیز مشروط است و امیدوارم که پیروز باشم تا بند تمدید قرارداد امضا گردد.

سرمربی بارسلونا درباره اینکه چگونه می خواهد تیمش را فاتح دو جام مهم کند، اظهار کرد: کاری که می خواهم انجام دهم این است که با بازی خوب قهرمان شویم و این اتفاق با وجود بازیکنانی که داریم، بدیهی است. در حال حاضر نمی دانم که برای رسیدن به هدف های مدنظرمان چه کارهایی باید انجام دهیم چون زمان مسابقه نرسیده است اما برای تحقق خواسته های خود مصمم هستیم.

ستین با اشاره به این موضوع که با دو امتیاز فاصله ای که بارسلونا از رئال مادرید دارد، احساس قهرمانی در لالیگا نمی نماید، توضیح داد: اگر فصل را به خاتمه رساندیم و بالاتر از رئال مادرید بودیم یعنی قهرمان هستیم. البته قرار دریافت در صدر جدول مزیت است و به ما این فرصت را خواهد داد که از موقعیت خود دفاع کنیم تا به قهرمانی برسیم ولی حفظ صندلی نخست خیلی سخت است.

وی تأکید کرد: تمامی صحبت هایی که مطرح کردم درباره اتفاقات فوتبالی است. در حال حاضر در بحران ویروس کرونا COVID-19 قرار داریم و باید راهکار برای غلبه بر این ویروس پیدا گردد. آنچه مرا نگران می نماید تهدید این ویروس به خصوص برای افراد مسن است و امیدوارم از این شرایط سخت خارج شویم تا زندگی به حالت عادی بازگردد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 982

به "برای بارسلونا خواب قهرمانی دیده ام، قرار دریافت در صدر جدول مزیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بارسلونا خواب قهرمانی دیده ام، قرار دریافت در صدر جدول مزیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید