تور ایتالیا: آنچلوتی: به سرمربیگری تیم ملی ایتالیا فکر نمی کنم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تأکید کرد، علاقه ای به سرمربیگری تیم ملی کشورش ندارد.

تور ایتالیا: آنچلوتی: به سرمربیگری تیم ملی ایتالیا فکر نمی کنم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که تا به امروز در رده باشگاهی سرمربی تیم های بزرگی همانند یوونتوس، میلان، چلسی، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، بایرن مونیخ و ناپولی بوده، هنوز مربیگری در رده ملی را تجربه نکرده است. او می گوید علاقه ای به سرمربیگری تیم ملی ایتالیا ندارد، تیمی که در حال حاضر راهنماییش برعهده روبرتو مانچینی است و در مسابقات یورو 2020 هم آن را به قهرمانی رساند.

آنچلوتی که خود بین سال های 1981 تا 1991 در تیم ملی فوتبال ایتالیا عضویت داشته و 26 بازی هم برای آتزوری انجام داده است، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ESPN کلمبیا در مواجهه با پرسشی درباره احتمال سرمربیگری اش در تیم ملی ایتالیا در آینده گفت: نمی دانم! من دوست دارم با تیم هایم هر روز کار کنم. من (در حالت عادی) باید به مربیگری در تیم ملی فکر کنم، اما اینطور فکر نمی کنم.

آنچلوتی که تابستان اخیر برای دومین بار راهنمایی کهکشانی ها را برعهده گرفت، در اولین دوره حضورش در این تیم، سفیدپوشان مادریدی را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها و یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1922

به "تور ایتالیا: آنچلوتی: به سرمربیگری تیم ملی ایتالیا فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: آنچلوتی: به سرمربیگری تیم ملی ایتالیا فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید