پیکه: خوب شد که رئال مادرید ورزش هایی غیر از فوتبال و بسکتبال ندارد!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا در اظهارنظری، بار دیگر دشمنی قدیمی اش با رئال مادرید را علنی کرد.

پیکه: خوب شد که رئال مادرید ورزش هایی غیر از فوتبال و بسکتبال ندارد!

به گزارش خبرنگاران، جرارد پیکه در شبی که بارسلونا در خانه لیون به تساوی بدون گل رضایت داد و خودش به رکورد 100 بازی برای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا رسد، فرصت را برای طعنه زدن به رقیب دیرینه تیمش رئال مادرید غنیمت شمرد. پیکه با متهم کردن رئالی ها به ریاکاری در خصوص مسائل داوری، به شکست اخیر تیم بستکتبال رئال مادرید مقابل بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا اشاره داشت که پس از آن تیم مادریدی رقیب بارسلونایی را به بهره بردن از تصمیمات شبهه برانگیز داور متهم کرد.

پیکه با یادآوری اشتباهات محرز داوری که در دربی مادرید به نفع رئال مادرید رخ داد و منجر به برد 3 بر یک کهکشانی ها شد به خبرنگاران گفت: شکایت های رئال مادرید در فوتبال وجود دارد، در بسکتبال وجود دارد و خوب شد که حداقل این باشگاه در رشته های دیگر تیم ندارد وگرنه ما باید شکایت های این باشگاه را در هاکی و هندبال هم تحمل می کردیم. بعد هم که به واندا (استادیوم اتلتیکو) می روند، داور یاری شان می نماید و بعد دهان شان را می بندند و صدای شان در نمی آید.

وی اضافه کرد: در فینال جام حذفی بسکتبال هم اشتباهات داور ابتدا به سود رئال مادرید بود و بعد به سمت بارسلونا؛ با این حال ما بعد از اتمام بازی این نمایش را از مادریدی ها درباره داوران دیدیم. در نهایت هم اگر داوران اشتباه نمی کردند، بارسلونا برنده می شد و همه این سر و صداها هم به خاطر پوشش گذاشتن روی این واقعیت است که بارسلونا قهرمان شده است. من به بازیکنان تیم بسکتبال مان افتخار می کنم.

پیکه درباره نتیجه بازی تیمش مقابل لیون که در آن لوئیس سوارس چند موقعیت گلزنی مسلم را از دست داد، هم بیان کرد: من نگران نیستم. ما کلی بازیکن بااستعداد در خط حمله مان داریم و من مطمئنم که بالاخره گل می زند. زمانی که یک بازیکن در روندی مانند روند فعلی سوارس قرار می گیرد، سایرین روی او حساس می شوند. اگر سوارس یک توانایی اش را به خوبی به اثبات رسانده باشد، تبحر در گلزنی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 147

به "پیکه: خوب شد که رئال مادرید ورزش هایی غیر از فوتبال و بسکتبال ندارد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیکه: خوب شد که رئال مادرید ورزش هایی غیر از فوتبال و بسکتبال ندارد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکه: خوب شد که رئال مادرید ورزش هایی غیر از فوتبال و بسکتبال ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید