یک برنامه سفر 4 روزه به شهر پاریس

به گزارش مجله زیبایی زندگی، قبل از سفر به هر کشوری باید از آن اطلاعات دقیقی داشته باشید و بدانید که روز خود را تا آخر باید چگونه بگذرانید. اول از همه در شهر پاریس باید هتلی را انتخاب نمایید که به بهترین جاذبه‌های آن نزدیک باشد.

یک برنامه سفر 4 روزه به شهر پاریس

روز اول که در پایتخت کشور فرانسه هستید، می‌توانید به کافه‌های معروف و جذاب این شهر سری بزنید و بعد از آن به موزه لور بروید. حداقل 2 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت تا بهترین آثار هنری جهان مانند اثر مونالیزا لئوناردو داوینچی را بازدید نمایید. پس از بازدید از این مکان به رودخانه سن رفته و زیر سایه‌های درختان کمی قدم بزنید. جزیره سیته جزیره‌ای بر روی رود سن بوده که در مرکز شهر پاریس قرار دارد که می‌تواند مقصد بعدی شما در سفر با تور ارزان فرانسه باشد.

خیابان شانز الیزه در پاریس یکی دیگر از جاذبه‌هایی است که در یک روز از سفر خود می‌توانید به آن سری بزنید. میدان کنکورد بزرگترین میدان شهر پاریس بوده و در انتهای شرقی خیابان شانز الیزه قرار دارد. در این خیابان طاق پیروزی، بنایی که به افتخار جنگجویان ساخته شده نیز را می‌توانید بازدید نمایید. ایل سن لویی یکی از دو جزیره واقع بر رود سن در شهر پاریس می‌باشد که بسیار دیدنی است. این مکان جذاب مناظری زیبا و خیابانی پر از فروشگاه دارد. بعد از آن می‌توانید به یکی از معروف‌ترین موزه‌های پاریس و یکی از موزه‌های مهم نقاشی و مجسمه‌سازی جهان به نام موزه اورسی بروید و عصر خود را نیز در کلیسای سکره‌کر دو مون‌مارتر طی نمایید.

در شهر ورسای که در نزدیکی شهر پاریس قرار دارد کاخ بسیاری زیبایی دارد که به عنوان بزرگترین کاخ‌ سلطنتی جهان شناخته شده است. شما می‌توانید یک روز کامل خود را در این شهر سپری نمایید.

بعد از گشت و گذار اولین بلیط قطار را به مقصد روان گرفته و 2 ساعت را برای دیدن مکان‌های تاریخی مانند کلیسای نوتردام پاریس وقت بگذارید و از میدان ویومارشه، جایی که ژان دارک، قهرمان ملی فرانسه، در آن به دار آویخته شد نیز بازدید نمایید. پس از صرف ناهار یک ماشین کرایه کنید و به ژیورنی بروید. فاصله ژیورنی تا روان تنها 60 کیلومتر بوده که در آنجا باغ کلود مونه میزبان شما خواهد بود.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 582

به "یک برنامه سفر 4 روزه به شهر پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک برنامه سفر 4 روزه به شهر پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید