برنامه های شرکت اپل برای رویداد 12 فروردین 1399 شامل چه مواری است؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، اپل برای برگزاری یک رویداد در تاریخ 31 مارس برابر با 12 فروردین برنامه ریزی می کند.در شرایطی که آیفون 9 و آیپد 9 جدید معرفی شده است. ما در ماه های گذشته در مورد آیفون 9 / SE 2 آینده شنیده ایم و انتظار داریم که آن را در اواسط ماه مارس مشاهده کنیم.

برنامه های شرکت اپل برای رویداد 12 فروردین 1399 شامل چه مواری است؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، براساس جدیدترین خبرها، این رویداد در 31 مارس با فروش آیفون جدید یک جهت جدید را آغاز می کند.

در خبرهای مرتبط ، گزارشی از Digitimes ادعا می کند که سری جدید آیپد پرو نسل بعدی آیفونها همزمان با تاریخ انتشار پیش بینی شده برای ماه آوریل در حال تولید است. این تبلت ها به احتمال زیاد در کنار آیفون جدید معرفی می شوند. اما فراموش نکنیم در کنار خبرهای خوشی که برای کاربران آیفون منتشر می شود، باید بدانیم که ویروس کرونا می تواند منجر به تاخیر در حمل و نقل گوشی های جدید شود. اپل ممکن است تعداد محموله ها را در مقادیر محدود ارائه کند یا این کار را با تاخیر گسترده انجام دهد.

براساس شایعات ، بزرگترین تغییر در تبلت های جدید پرو اپل بهبود دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک ماژول 3D ToF خواهد بود. علاوه بر آیفون ها و آیپد های جدید ، انتظار می رود اپل نسخه 13 اینچی مک بوک پرو به ارمغان بیاورد.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 809

به "برنامه های شرکت اپل برای رویداد 12 فروردین 1399 شامل چه مواری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های شرکت اپل برای رویداد 12 فروردین 1399 شامل چه مواری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید