مینگ چی کو: نسل سوم ایرپادز اپل اوایل سال 2021 رونمایی خواهد شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، طبق گفته های مینگ چی کو، تحلیل گر نام آشنا و منبع موثق خبرهای مربوط به اپل، این شرکت قصد دارد در خاتمه سال 2020 میلادی نسل سوم ایرپادز خود را به تولید انبوه رسانده و در فصل اول سال آینده راهی بازار کند.

مینگ چی کو: نسل سوم ایرپادز اپل اوایل سال 2021 رونمایی خواهد شد

اینطور که به نظر می رسد، اوایل سال بعد می توانیم به نسل سوم ایرپادز اپل دسترسی داشته باشیم اما به گفته Apple Insider، این تاریخ برای نسل دوم از خانواده ایرپادز پرو به یک سال بعد موکول می شود. به عبارتی یک سال بعد از معرفی مدل استاندارد. در واقع تولید انبوه نسل دوم ایرپادز پرو اواخر سال 2021 آغاز شده و عرضه آن به بازار نیز تا فصل اول سال 2022 به طول خواهد انجامید.

با توجه به گفته های مینگ چی کو، احتمال عرضه این محصول تا انتها سال 2020 بسیار پایین است و در واقع منابع زنجیره تامین، فرایند طراحی نسل سوم ایرپادز اپل را با محصولی از بیتس اشتباه گرفتند! در واقع آن چیزی که قرار است در انتها سال 2020 راهی بازار شود، هندزفری بیتس است و ایرپادز اپل در سال بعد وارد بازار خواهد شد.

ایرپادز جدید اپل ماه بعد به همراه مک بوک پرو 2020 رونمایی می شود

نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد ادعاهای وب سایت DigiTimes در رابطه با وجود یک مدل تحت عنوان ایرپادز پرو لایت یا ایرپادز ایکس است. گفته می شود این محصول با هدف بهبود برنامه ریزی برای ورزش و فعالیت های بدنی نظیر دویدن طراحی شده و مانند هندزفری بیتس ایکس (Beats X)، دو گوشی آن با یک سیم به هم متصل هستند. حال اینکه نسل سوم ایرپادز اپل و ایرپادز پرو لایت یا ایرپادز ایکس چه رابطه ای با یکدیگر دارند هنوز معین نیست.

تا اینجای کار که ایرپادز پرو در جهت بسیار موفقی قرار گرفته است و علی رغم قیمت بالاترش به نسبت ایرپادز، فروش بیشتری را نیز تجربه کرده. اینطور که به نظر می رسد، با شیوع ویروس کرونا تمایل مردم برای خرید نسل دوم ایرپادز به سمت ایرپادز پرو تغییر کرد و همین مسئله نیز باعث شد پیش بینی شود تولید آن (ایرپادز) تا 40 درصد به صورت فصلی کاهش یابد. این یعنی در نیمه دوم سال 2020 عرضه این محصول چیزی حدود 11 تا 13 میلیون کاهش خواهد داشت! این شرایط در حالی بوجود آمده که ایرپادز پرو با قابلیت های جذابی که دارد به احتمال زیاد تا 70 درصد افزایش فروش خواهد داشت. یعنی 11 تا 13 میلیون واحد در نیمه دوم سال جاری.

با نگاهی به گذشته می بینیم مینگ چی کو پیش بینی کرد اپل تا انتها سال جاری می تواند 90 میلیون از این هندزفری ها را به فروش برساند که از این بین 50 تا 55 میلیون سهم ایرپادز و 35 تا 40 میلیون بعدی هم سهم ایرپادز پرو خواهد بود. باید دید آیا این شرکت می تواند با عرضه نسل بعدی از گجت های بسیار محبوب خود، به این جهت موفقیت آمیز ادامه دهد یا خیر.

به نظر می رسد اپل مشغول ساخت مدل ارزان تر ایرپاد پرو است

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1001

به "مینگ چی کو: نسل سوم ایرپادز اپل اوایل سال 2021 رونمایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینگ چی کو: نسل سوم ایرپادز اپل اوایل سال 2021 رونمایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید