بعد مدت ها روزنوشت: آنچه بازسازی شهرداری جرسی به من یادآوری کرد!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، عصر داشتم اخبار را بالا و پایین می کردم که به خبری برخوردم که ظاهرا نبایستی اهمیت چندانی برای من یا شما داشته باشد:

بعد مدت ها روزنوشت: آنچه بازسازی شهرداری جرسی به من یادآوری کرد!

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

موضوع از این قرار است که در روزهای قرنطینه کرونا، مقامات شهر جرسی، فرصت را غنیمت دانستند و عمارت شهرداری را بازسازی و تعمیر کردند.

در این بین کف پوش راهروی این ساختمان هم احتیاج به جایگزینی داشت. اما وقتی آنها کف پوش را برداشتند به چیز جالبی برخوردند:

کاشی های قبلی که کف پوش روی آنها چسبانده شده بودند، نمایان شدند و وقتی خوب پاک شدند، زیبایی قدیمی خود را نشان دادند.

شش دهه بود که آنها از انظار پنهان شده بودند. ما نمی دانیم نصب کف پوش روی آنها چه ضرورتی داشت و چرا کف پوش زشتی روی آنها کشیده بود.

به شیوه مشابهی ما هم در زندگی متوجه ویژگی ها و استعدادهای خوب خودمان نیستیم. شاید هم اطرافیان یا جبر زمانه، به ما فشار می آورند تا خود را بی کفایت بپنداریم و محسنات خود را نقطه ضعف تصور کنیم. تا آن حد که با لعابی اصالت خود را پوشش می دهیم.

گاه احتیاج است که ما کمی با خودمان خلوت کنیم و به مانند ایام قرنطینه کرونایی، این پوسته ها را از خودمان بزداییم و قضاوت کنیم که آیا واقعا آن خود واقعی مان بهتر نبود؟ آیا ما را به آدمی متفاوت تبدیل نمی کرد؟ آیا در زندگی بی جهت شتاب نکردیم و سمت و سویی نامتناسب اختیار نکردیم؟

پی نوشت: وبلاگ، بدون رونوشت، که وبلاگ نیست! افتخارم این است که هنوز هم خبرنگاران را وبلاگ بدانم.

تغییر اندکی در چیدمان خبرنگاران دادم تا از این به بعد روزنوشت این بالا در صفحه نخست جا خوش کند. اینجا می خواهم از هر دری خودمانی با شما بنویسم. امیدوارم که این فرایند، هر روز بتواند رخ بدهد.

در خاتمه یادی می کنم از بخش روزنوشت خبرنگاران در سال های قدیم - یک اسکرین شات از آن موقع:

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 949

به "بعد مدت ها روزنوشت: آنچه بازسازی شهرداری جرسی به من یادآوری کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد مدت ها روزنوشت: آنچه بازسازی شهرداری جرسی به من یادآوری کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید