تراکتور هنوز برای صعود امید دارد، امروز بازیکنانم فوق العاده بودند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی شامگاه امروز دوشنبه در نشست خبری بعداز تساوی تیمش برابر پاختاکور به خبرنگاران گفت: بازی پرفشار و سنگینی بود و نهایت کوشش خودمان را کردیم تا پیروز شویم ولی پیروز نشدیم.

تراکتور هنوز برای صعود امید دارد، امروز بازیکنانم فوق العاده بودند

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی سپس ادامه داد: با برنامه و استراتژی که داشتیم، به هدف مان رسیدیم. می توانستیم در این بازی برنده باشیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم، آنهم در حالی که پاختاکور یک موقعیت در نیمه اول داشت.

خطیبی با اشاره به اینکه به تیمش افتخار می نماید، اضافه کرد: به تیمی مثل پاختاکور که از بهترین های آسیا بود موقعیت گلزنی ندادیم. دفاع های فوق العاده داشتیم، بازیکنان به حرف هایمان خوب عمل کردند اما توپ هایمان گل نشد.

وی با تاکید بر اینکه پاختاکور را از دور مسابقات حذف کردیم، ادامه داد: تحت تأثیر این و آن قرار نمی گیریم و تا آخرین بازی تمام کوشش خود را می کنیم تا پیروز شویم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه هنوز تیمش برای صعود امید دارد، گفت: امیدوارم بازی بعدی نیروی هوایی و شارجه به سود ما تمام گردد چراکه قطعاً بازی آخر ما یک فینال است.

خطیبی با اشاره به اینکه بازی با شارجه را با تمام قوا به میدان می رویم، گفت: اگر در آن بازی برنده شویم شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت، امروز هم به چند بازیکن مان استراحت داده بودیم که آن بازی را از دست ندهیم.

وی سپس در مورد پاختاکور گفت: این تیم یکی از بهترین تیم های آسیایی است و مقابل این تیم با تمام وجود بازی کردیم و فوق العاده بودیم.

خطیبی در مورد نحوه صعود تراکتور از گروهش نیز شرح داد: اگر بازی شارجه و نیروی هوایی به سود تیم عراقی تمام گردد و ما مقابل شارجه برنده شویم تیم اول صعود می کنیم ولی اگر بازی امشب به سود شارجه تمام گردد باز با شکست دادن این تیم شانس داریم که به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

یاران رسول خطیبی در تیم تراکتور امروز دوشنبه در پنجمین ملاقات خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور به میدان رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1645

به "تراکتور هنوز برای صعود امید دارد، امروز بازیکنانم فوق العاده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور هنوز برای صعود امید دارد، امروز بازیکنانم فوق العاده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید