تصاویر لپ تاپ Pixelbook Go گوگل منتشر شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، اوایل مهر گفته شد لپ تاپ Pixelbook Go بیست وسوم مهر و هم زمان با پیکسل 4 گوگل معرفی می گردد. ظاهرا پیش از فرارسیدن رویداد سخت افزاری گوگل، تصاویری از لپ تاپ جدید به اشتراک گذاشته شده است که طراحی ظاهری آن را نشان می دهد. البته ماه گذشته نیز مشخصات دستگاه جدید به صورت غیررسمی منتشر شد.

تصاویر لپ تاپ Pixelbook Go گوگل منتشر شد

زومیت نوشت: انتظار می رود Pixelbook Go با صفحه نمایش 13.3 اینچی و نسبت تصویر 16 به 9 و رزولوشن 1080 پیکسل یا 4K به همراه دو پورت USB-C، پردازنده های اینتل Core m3 و i5 و i7، حداکثر ظرفیت حافظه رم 16 گیگابایتی و حداکثر حافظه داخلی 256 گیگابایتی معرفی و به بازار عرضه گردد.

دوربین جلویی لپ تاپ مذکور 2 مگاپیکسلی و به جک هدفون و تراشه امنیتی Titan C مجهز است که در پیکسل اسلیت (Pixel Slate) استفاده شده است. با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده، ظاهرا Pixelbook Go بافتی غیرمعمولی دارد که بعضی توصیف جالبی از این طراحی ندارند. در تصویر منتشرشده، این لپ تاپ به رنگ مرجانی دیده می گردد که با رنگ صورتی پیکسل 3 متفاوت است. ناگفته نماند کاملا تعیین است تصویر فاش شده مربوط به نمونه اولیه دستگاه است. موقعیت قرارگیری لوگو گوگل نشان داده نشده و در قسمت بالای کیبورد کلمه ProductName دیده می گردد.

قرار است دستگاه جدید به زودی درکنار گوشی هوشمند گوگل پیکسل 4 در رویدادی رسمی معرفی گردد. شایان ذکر است چند روز قبل نیز، تعیینات کامل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال گوگل به اشتراک گذاشته شد.

درنهایت، باید تا روز بیست وسوم مهر و رویداد رسمی رونمایی گوگل منتظر بمانیم تا ببینیم دستگاه های جدید با چه طراحی و تعییناتی معرفی خواهند شد.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 459

به "تصاویر لپ تاپ Pixelbook Go گوگل منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لپ تاپ Pixelbook Go گوگل منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید