تعطیلی تعدادی از مدارس شرق گلستان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/گلستان به دلیل بارش شدید برف و یخبندان، تعدادی از مدارس شرق استان گلستان تعطیل شدند.

تعطیلی تعدادی از مدارس شرق گلستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان در اطلاعیه ای گفت که در پی بارش شدید برف، کاهش شدید دما و یخبندان تعدادی از مدارس استان گلستان در روز شنبه 26 بهمن 98 تعطیل اعلام می شود:

در شهرستان مینودشت، تمامی دوره های تحصیلی مدارس بخش کوهسارات و قلعه قافه و همچنین مدارس دهنه امام عبدالله از روستای ملاشی به بالا در نوبت صبح تعطیل است.

در شهرستان گالیکش، مدارس روستاهای فارسیان، لیرو، فرنگ، پادلدل، کیارام، پنو، سیجان، کندسکوه و قوشه چشمه در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.

همچنین در شهرستان مراوه تپه، کلیه مدارس شهر گلیداغ، روستاهای پلی بالا و پایین، یانبلاغ، آقچه آغاشلی، قره قاشلی(گلیداغ)، بیاتلر، شارلوق، کسن، داشلی آرغاچ، آق امام، عرب لاله گون، قاپلانگلی و کمرلی، شنبه 26 بهمن با 2 ساعت تاخیر و از ساعت 9 صبح دایر می باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 787

به "تعطیلی تعدادی از مدارس شرق گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی تعدادی از مدارس شرق گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید