مشخص تکلیف 122 فقره از اراضی شهرک صنعتی در کارگروه برطرف موانع فراوری جنوب کرمان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/کرمان دبیر کارگروه برطرف موانع فراوری جنوب کرمان از معین تکلیف 122 فقره زمین شهرک های صنعتی و برطرف مشکل 3 واحد صنعتی در جلسه کارگروه برطرف موانع فراوری جنوب کرمان اطلاع داد.

مشخص تکلیف 122 فقره از اراضی شهرک صنعتی در کارگروه برطرف موانع فراوری جنوب کرمان

مسلم مروجی رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگاران رئیس گفت: 122 فقره از اراضی واگذار شده در شهرک های صنعتی در سنوات گذشته مشخص تکلیف شد.

وی اضافه کرد: این اراضی در سال های گذشته و به وسیله صدور مجوز از سازمان های مختلف از جمله سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی واگذار شده بود که به دلیل انجام تعهدات قابل قبول در حوزه مجوز صادر شده، در این جلسه مطرح و مشخص تکلیف شد.

مروجی فرد اظهار کرد: پس از طرح و آنالیز موضوع این زمین ها، مقرر شد 50 فقره از زمین هایی که اقدامی انجام نداده اند، جهت واگذاری به طرح های تازه، خلع ید و برای مابقی زمین ها که دارای پیشرفت های متناسب با زمان واگذاری زمین می باشند، برای تکمیل پروژه ها مهلت داده گردد.

وی اضافه کرد: مسائل 3 طرح صنعتی در زمینه بدهی معوق بانکی، مشکل مالیاتی و رهن بانکی زمین یک واحد صنعتی بود مطرح و برای حل آنها مصوباتی تایید شد ه است.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: سرمایه گذاران جنوب کرمان که اقدام به سرمایه گذاری نموده اند و با مشکل روبرو شده اند، برای آنالیز و ارائه مسائل خود به دبیرخانه کارگروه برطرف موانع فراوری در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2066

به "مشخص تکلیف 122 فقره از اراضی شهرک صنعتی در کارگروه برطرف موانع فراوری جنوب کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف 122 فقره از اراضی شهرک صنعتی در کارگروه برطرف موانع فراوری جنوب کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید