تفاهم نامه همکاری پژوهشکده فناوری های نوین دانشگاه زنجان با موسسه تحقیقات علوم باغبانی منعقد شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تفاهم نامه همکاری پژوهشکده فناوری های نوین دانشگاه زنجان با موسسه تحقیقات علوم باغبانی در راستای توسعه ارتباطات علمی این دانشگاه منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری پژوهشکده فناوری های نوین دانشگاه زنجان با موسسه تحقیقات علوم باغبانی منعقد شد

جهت دریافت خدمات معماری ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری علمی، فناوری و تولید مشترک در بخش گیاهان دارویی و چای بین پژوهشکده فناوری های نوین دانشگاه زنجان و پژوهشکده چای موسسه تحقیقات علوم باغبانی منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای توسعه ارتباطات علمی و همکاری های مشترک دانشگاه زنجان با پژوهشکده های تخصصی کشور به امضا رسیده است.

از محور های اصلی این تفاهم نامه می تواند به استفاده از ظرفیت های علمی، فنی و طبیعی دو پژوهشکده در بخش تحقیقات گیاهان دارویی است.

پیش از این پژوهشکده فناوری های نوین دانشگاه زنجان و موسسه تحقیقات علوم باغبانی برگزاری مشترک دومین کنگره بین المللی و سومین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی را در شهریور ماه سال 98 برگزار نموده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1079

به "تفاهم نامه همکاری پژوهشکده فناوری های نوین دانشگاه زنجان با موسسه تحقیقات علوم باغبانی منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری پژوهشکده فناوری های نوین دانشگاه زنجان با موسسه تحقیقات علوم باغبانی منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید