ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی دوم اردیبهشت 99 در دانشگاه علامه برگزار می گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دانشگاه علامه طباطبایی دوم و سوم اردیبهشت سال 99 ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی را برگزار می نماید.

ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی دوم اردیبهشت 99 در دانشگاه علامه برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی 2 و 3 اردیبهشت سال 99 در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

همایش ریاضیات و علوم انسانی با هدف عرفی نقش ریاضیات و به ویژه ریاضیات اقتصادی در بازار های اقتصادی، شناخت زمینه های تحقیقاتی مورد احتیاج موسسات اقتصادی و پولی کشور در جهت برطرف احتیاج های علمی و محاسباتی این موسسات، ایجاد زمینه­ شناخت متقابل فعالان و دانشجویان رشته­ ریاضیات اقتصادی و دست اندرکاران بازار های سرمایه و موسسات اقتصادی و پولی با هدف کارآفرینی برای دانش آموختگان این رشته­ و ارتقاء کیفی فعالیت های موسسات مذکور، گفتگو با همکاران دانشگاهی برای ایجاد زمینه های پژوهشی و آموزشی مشترک، معرفی فعالیت های دانشگاه های سراسر ایران در زمینه های آموزشی و پژوهشی مربوط به ریاضیات اقتصادی برگزار خواهد شد.

متقاضیان تا 5 اسفند ماه 98 مهلت دارند نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند. نتایج داوری مقالات 14 اسفند ماه اعلام خواهد شد. همچنین داوطلبان تا یکم فروردین ماه یال 99 فرصت دارند در این همایش شرکت نمایند.

گفتنی است؛ ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی در دانشگاه علامه طباطبائی در حالی شروع به کار می نماید که دانشکده علوم ریاضی و رایانه اولین میزبان دوره دکتری ریاضی اقتصادی براساس برنامه مصوب وزارت علوم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 804

به "ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی دوم اردیبهشت 99 در دانشگاه علامه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین همایش ریاضیات و علوم انسانی دوم اردیبهشت 99 در دانشگاه علامه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید