امضای تفاهم نامه همکاری بین محیط زیست و جهاد دانشگاهی البرز

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/البرز به منظور گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل محیط زیست و جهاد دانشگاهی البرز منعقد شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین محیط زیست و جهاد دانشگاهی البرز

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل محیط زیست و جهاد دانشگاهی استان البرز امروز هشتم تیر ماه با حضور احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و فردین حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز با اشاره به همکاری و تعامل دیرینه جهاد دانشگاهی و محیط زیست در سطح استان از حسن اعتماد اداره کل محیط زیست به جهاد دانشگاهی قدردانی کرد.

وی به توانایی و ظرفیت های جهاد دانشگاهی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال اشاره کرد و اضافه کرد: طی سال های اخیر همکاری های مشترک زیادی بین محیط زیست و جهاد دانشگاهی از جمله تدوین بسته های فرهنگی و آموزشی، چاپ کتاب و اطلس های زیست محیطی، آموزش مربیان مهدکودک ها و پیش دبستانی، ساخت و تولید فیلم با موضوعات محیط زیست تحقق یافته است.

فیروزی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در حوزه معاونت پژوهشی با دارا بودن گروه های پژوهشی برنامه ریزی و توسعه شهری، آسیب شناسی اجتماعی، علوم شناختی و مرکز تخصصی GIS آمادگی هرگونه همکاری با اداره کل محیط زیست را دارد، گفت: همچنین مرکز آموزش بلند مدت و مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی با ارائه آموزش ها در زمینه های مختلف عمومی و تخصصی ضمن خدمت کارکنان دولت، زبان انگلیسی، دوره های هنری، علوم پزشکی و فنی و مهندسی در بخش معاونت آموزشی آماده همکاری و ارائه خدمات به مدیران، کارکنان و خانواده های آنان است.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با دارا بودن دو خبرگزاری خبرنگاران و ایکنا، مرکز افکارسنجی (ایسپا) و مرکز انتشارات نیز همواره همکاری خوبی با اداره کل محیط زیست استان داشته است.

در ادامه این مراسم مهندس فردین حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با قدردانی از همکاری و تعامل خوب و مثبت جهاد دانشگاهی در سال های اخیر اظهار کرد: در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی عملکرد و خروجی خوبی با جهاد دانشگاهی داشته ایم که امیدواریم این همکاری ها تداوم داشته باشد.

وی با قدردانی ویژه از مجموعه خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران) در استان البرز شرح داد: مسائل زیست محیطی یکی از دغدغه های اصلی خبرگزاری خبرنگاران در استان البرز است که همواره با ارائه اخبار و گزارش های دقیق و دلسوزانه، بدون حاشیه و جانب داری به شفاف سازی مسائل محیط زیست در سطح استان می پردازد.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل زیست محیطی در استان البرز وجود دارد که نیازمند اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش است و جهاد دانشگاهی با ظرفیت ها و توانمندی هایی که دارد می تواند همراه و همیار ما در رفع این مسائل باشد.

گفتنی است در این تفاهم نامه که به منظور همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در راستای استفاده از ظرفیت و توانایی های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به امضای طرفین رسید، موضوعاتی همچون برگزاری همایش های علمی، فرهنگی، نشست ها و اردوها و کارگاه های کاربردی - آموزشی، برگزاری جشنواره های علمی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه های مورد توافق، انجام نیازسنجی در زمینه های مورد نیاز طرفین، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در راستای ارتقاء دانش و توانایی مخاطبین، انجام پژوهش در خصوص کلیه امور مرتبط، همکاری در جهت ایجاد اتاق فکر، استفاده از اساتید طرفین در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت تخصصی، همکاری در جهت فرهنگ سازی و توسعه سواد محیط زیستی در بین مخاطبین اثرگذار اجتماعی و همکاری در ساخت و تولید محتواهای آموزش محیط زیست مورد تاکید قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1129

به "امضای تفاهم نامه همکاری بین محیط زیست و جهاد دانشگاهی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری بین محیط زیست و جهاد دانشگاهی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید