تکذیب خبر ساخت پایگاه جاسوسی در داخل سفارت روسیه در ایرلند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه خبر ساخت پایگاه جاسوسی در داخل سفارت این کشور در دوبلین را تکذیب کرد.

تکذیب خبر ساخت پایگاه جاسوسی در داخل سفارت روسیه در ایرلند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص اعلام نمود که ادامه بازسازی مجموعه ساختمانها و تاسیسات نمایندگی دیپلماتیک روسیه در ایرلند مدت طولانی به تأخیر افتاده بود.

وی در ادامه اضافه نمود: ساختمان کوچک مسکونی که اکنون سفارتخانه در آنجا است، بیش از یک قرن پیش ساخته شده و دیگر قادر به تأمین عملکرد عادی نمایندگی دیپلماتیک نیست. فرایند هماهنگی اسناد ساخت و ساز با مقامات ایرلندی چندین سال به طول انجامید و جزئیات این پروژه نیز برای کسی مخفی نبود. علاوه بر این، پس از آغاز کار، نمایندگان وزارت خارجه ایرلند و رسانه های محلی این فرصت را داشتند که از تاسیسات بازدید نموده و همه چیز را با چشم خود ببینند.

این در حالیست که به گزارش اسپوتنیک، پیش از این در مطبوعات محلی ایرلند گزارش هایی مبنی بر ایجاد پایگاه جاسوسی در داخل سفارت روسیه مطرح شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1527

به "تکذیب خبر ساخت پایگاه جاسوسی در داخل سفارت روسیه در ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خبر ساخت پایگاه جاسوسی در داخل سفارت روسیه در ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید