تیم پیکان خوب بسته شده است، رخصت دریافت ویسی از حسین فرکی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بای تیم پیکان مقابل ماشین سازی در تبریز گفت: بازی سختی داریم ولی تلاش می کنیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

تیم پیکان خوب بسته شده است، رخصت دریافت ویسی از حسین فرکی

ویسی با تاکید بر اینکه تیمش بحران زده است، گفت: تلاش می کنم تیم پیکان را از بحران خارج کرده و برابر ماشین سازی نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد حسین فرکی سرمربی قبلی پیکان نیز گفت: از فرکی رخصت می گیرم، وی تیمی خوبی بسته بود. امیدوارم حضورم در تیم پیکان مؤثر باشد، هر چند از لحاظ تاکتیکی و بدنی فرصتی نداشتیم روی بازیکنان کار کنیم.

سرمربی پیکان با تاکید بر اینکه به دنبال کسب پیروزی در تبریز هستند، گفت: پیکان نیاز به روحیه خیلی بالایی داشت که در این چند روز خیلی خوب تمرین کردیم. اکنون آماده بازی هستیم.

وی گفت: در مورد بازی رفت که پیکان با 6 گل به فزونی رسید نمی شود به این نتیجه رسید که می شود در بازی برگشت هم همین شرایط دارد، ماشین سازی می آید برای تلافی آن شکست و ما هم می خواهیم آن برد را تکرار کنیم.

ویسی در مورد تیم تبریزی نیز ابراز داشت: آنالیز خوبی از تیم ماشین سازی داشتیم و از این تیم شناخت خوبی داریم و ماشین سازی هم مانند تیم پیکان در بحران است. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و مسابقه با پیروزی ما همراه باشد.

وی با بیان اینکه بازی های ماشین سازی را دیدیم و می دانیم آنها هم مانند ما در بحران هستند، افزود: ماشین سازی تیم دوم تبریزی است و از لحاظ امکانات تیم خوبی هستند و از لحاظ تاکتیکی فردا شرایط این تیم مشخص می شود، روی نقاط ضعف تیم پیکان کار کردم تا برطرف کنیم و سعی می کنیم که بازی فردا به نتیجه مطلوب دست یابد.

ویسی ادامه داد: تیم ماشین سازی تبریز نتایجی را که باید می گرفت، کسب نکرده و آنها هم از شرایط ما اطلاع دارند. آنها از لحاظ روحی و روانی، شرایط بهتری دارند.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: تنها بازیکن محروم ما محمد ستاری است و مصدومی نیز نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 778

به "تیم پیکان خوب بسته شده است، رخصت دریافت ویسی از حسین فرکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پیکان خوب بسته شده است، رخصت دریافت ویسی از حسین فرکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید