ثبات قیمت میوه در بازار همدان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/همدان رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه همچنان قیمت میوه ثابت است، گفت: هیچ افزایش قیمتی در بازار میوه و تره بار دیده نمی شود بلکه هرچه میوه بیشتری وارد بازار شود با کاهش قیمت روبرو خواهیم شد.

ثبات قیمت میوه در بازار همدان

رضا البرزی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت ها تغییری نکرده و تقریباً ثابت است، گفت: این میوه های خارجی هستند که نوسانات دلار باعث افزایش و کاهش قیمت آنها شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با تأکید بر نظارت بر قیمت میوه و تره بار در همدان، شرح داد: عرضه و تقاضا به علت تازگی و کیفیت خوب میوه ها در بازار همدان خوب است.

البرزی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار میوه و تره بار، گفت: بیشترین تلاش ما رعایت پروتکل های بهداشتی میان خریدار و فروشنده است که فروشندگان حتماً باید از ماسک و لوازم بهداشتی و حتی برای دریافت وجه از کارتخوان استفاده کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان ضمن تذکر به فروشندگان برای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: در صورتی که برچسب قیمت ها بر روی میوه ها موجود نباشد با فروشندگان حتماً برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1163

به "ثبات قیمت میوه در بازار همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات قیمت میوه در بازار همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید