جام ملت های آسیا، زاکه رونی: بحرین از فضایی که به آنها دادیم استفاده کرد، قول می دهیم اشتباهات مان را اصلاح کنیم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، آلبرتو زاکه رونی، سرمربی تیم فوتبال امارات قول داد تیمش اشتباهاتی که در بازی با بحرین داشت را تکرار نکند و شرایط بهتری داشته باشد.

جام ملت های آسیا، زاکه رونی: بحرین از فضایی که به آنها دادیم استفاده کرد، قول می دهیم اشتباهات مان را اصلاح کنیم

به گزارش خبرنگاران، آلبرتو زاکه رونی، سرمربی تیم فوتبال امارات پس از تساوی تیمش مقابل بحرین در دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا گفت: باید از طرفداران مان تشکر کنیم که از ما حمایت کردند. ما قول می دهیم که در دیدار مقابل هند با شرایط بهتری ظاهر شویم.

وی با اشاره به عملکرد تیمش در طول بازی اضافه نمود: در نیمه اول شانس هایی داشتیم که استفاده نکردیم و در نیمه دوم دچار مشکلاتی شدیم که طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال امارات اعلام نمود: تیم بحرین موفق شد که از فضایی که به آنها دادیم استفاده کند، اما ما کوشش کردیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. با این حال قول می دهیم اشتباهات مان را در بازی های بعدی اصلاح کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 117

به "جام ملت های آسیا، زاکه رونی: بحرین از فضایی که به آنها دادیم استفاده کرد، قول می دهیم اشتباهات مان را اصلاح کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آسیا، زاکه رونی: بحرین از فضایی که به آنها دادیم استفاده کرد، قول می دهیم اشتباهات مان را اصلاح کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید