خانواده کاراته تا یک جایی با خودمحوری ها کنار آمد و حالا با آن مشکل دارد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی کاراته ویتنام گفت: باید عدالت محور باشیم و فرهنگ سازی شود. خانواده کاراته تا یک جایی با خودمحوری ها کنار آمد ولی الان با این این موضوع مشکل دارد.

خانواده کاراته تا یک جایی با خودمحوری ها کنار آمد و حالا با آن مشکل دارد

حسن شاطرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد احتمال بروز تغییر و تحولات در بدنه فدراسیون کاراته گفت: روز گذشته شنیدم که سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان گفته است که در فدراسیون کاراته تغییراتی نخواهیم داشت. معتقدم تا زمانی که فدراسیون هدفمند حرکت نکند و با پیشکسوتان تعامل نداشته باشد مسائل حل نمی شود.

وی ادامه داد: باید اخلاق و عدالت محوری در جامعه کاراته و به ویژه تیم های ملی حکم فرما باشد. متاسفانه در چند ماه اخیر این موضوع به هیچ وجه در تیم های ملی دیده نمی شود و مسائل فراوانی ایجاد شده است. باید عدالت محور باشیم و فرهنگ سازی شود. خانواده کاراته تا یک جایی با خودمحوری ها کنار آمد ولی الان با این این موضوع مشکل دارد.

مربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: اینکه هر کسی فکر می کند بهترین است، مشکل ساز می شود. نباید این گونه با موضوعات و مسائل برخورد کرد زیرا کاراته جامعه بسیار بزرگی است و این امر را قبول نمی کند. اتفاقاتی که میان بازیکنان، مربیان و مسئولان فدراسیون رخ داد خیلی ناراحت کننده بود. به فرض اینکه اصلا مربیان تیم ملی مربی نباشند اما نباید این گونه با آنها برخورد می شد.

سرمربی تیم ملی کاراته ویتنام در مورد وضعیت این تیم نیز اظهار داشت: به دلیل جوان بودن این تیم در رقابت های قهرمانی جهان که به میزبانی آلمان برگزار گشت حاضر نشدیم اما در بازی های آسیایی اینچئون حاضر بودیم. کاراته ویتنام نیز پتانسیل خوبی دارد ولی باید بر روی مسائل فنی بازیکنان این کشور نیز کار کرد. به هر صورت تا چند هفته دیگر باز به این کشور خواهم رفت تا تمرینات را به هرماه این تیم از سر می گیرم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 344

به "خانواده کاراته تا یک جایی با خودمحوری ها کنار آمد و حالا با آن مشکل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده کاراته تا یک جایی با خودمحوری ها کنار آمد و حالا با آن مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید