خبرنگاران کادر درمانی از بوشهر به بیمارستان آبادان اعزام شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بوشهر- خبرنگاران- مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نیروی پرستاری و بیهوشی این دانشگاه در راستای یاری به کادر درمان آبادان به بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی آبادان اعزام شدند.

خبرنگاران کادر درمانی از بوشهر به بیمارستان آبادان اعزام شدند

عبدالرسول عباسی روز شنبه به رسانه ها خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد درخواست نیروی پرستاری در بخش ICU بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی آبادان، 6 نیروی پرستاری و بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به این بیمارستان ها برای مدت 15 روز اعزام شدند.

وی یادآورشد: فریده دستوریان، عبدالرضا احمدی، مجید زارعی، فرشید شریفی و حمیده کردوانی کارشناسان پرستاری و علیرضا داهیم کارشناس بیهوشی تیم پرستاران اعزامی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند.

ویروس کرونا در 2 هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا نموده به گونه ای که مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کردند در چند روز گذشته یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به خوزستان بوده است.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 200 کشور سرایت نموده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1063

به "خبرنگاران کادر درمانی از بوشهر به بیمارستان آبادان اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کادر درمانی از بوشهر به بیمارستان آبادان اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید