خرید اتوبوس گردشگری از آلمان، انگلیس و چین برای اصفهان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، علیرضا صلواتی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: برای گردشگری شهری در اصفهان احتیاج به خرید اتوبوس های خاص گردشگری و لاین ویژه این نوع از اتوبوس ها داریم که به همین دلیل خرید اتوبوس از سه شرکت در کشورهای آلمان ،انگلیس و چین در مرحله مذاکره قرار گرفته است و در صورت توافق با هریک از این کشورها، سفارش صورت می گیرد.

خرید اتوبوس گردشگری از آلمان، انگلیس و چین برای اصفهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی بیان داشت: به محض ورود اتوبوس گردشگری به اصفهان، لاین ویژه برای عبور این نوع اتوبوس ها ایجاد و گردشگری شهری را در اصفهان راه اندازی می کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان توضیح داد: با توجه به محدودیت های اقتصادی، اجرای زودهنگام طرح گردشگری شهری در اصفهان تحت تاثیر قرار گرفته است.

صلواتی با بیان اینکه کوشش داریم تا خاتمه امسال گردشگری شهری را اجرایی کنیم، ادامه داد: ما ملزم به فراهم کردن زیرساخت ها هستیم و درصدد هستیم با تشکیل کمیته گردشگری اجرای این طرح در این کمیته گردشگری پیگیری گردد.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان دو دوره تور گردشگری را برای ایام خاص از جمله عید نوروز اجرایی کرد، اضافه نمود: طرح گردشگری شهری با اتوبوس های ویژه گردشگری و در لاین ویژه در هیچ کجای کشور اجرا نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 685

به "خرید اتوبوس گردشگری از آلمان، انگلیس و چین برای اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اتوبوس گردشگری از آلمان، انگلیس و چین برای اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید