خودروی مفهومی لینکلن L100؛ خودران و مجلل

به گزارش مجله زیبایی زندگی، در میان بسیاری از خودرو های باشکوهی که در رویداد Pebble Beach Concours dElegance سال جاری حضور دارند، یک خودروی مفهومی تازه از لینکلن خودنمایی می نماید.

خودروی مفهومی لینکلن L100؛ خودران و مجلل

به گزارش خبرنگاران، لینکلن L100 یک فست بک بلند و شیک است که به گذشته پرافتخار این خودروساز ادای احترام می نماید و در عین حال نگاهی اجمالی نیز به آینده خودرو های لوکس این شرکت ارائه می دهد.

طراحی کانسپت نو لینکلن از مدل L سال 1922 الهام گرفته شده است. L100 یک خودروی الکتریکی است که طراحی آینده نگرانه ای را ارائه می دهد. این خودرو دو درب بزرگ دارد که به سمت بیرون و بر روی لولا های معکوس می چرخند. در اینجا منظور از درب، اساساً به معنای همه چیز از گلگیر های جلو تا عقب می باشد. سقف خودرو می تواند در صورت احتیاج بالا رفته و ورود و خروج را برای مسافران آسانتر کند.

از آنجایی که لینکلن خودروی L100 را به عنوان یک وسیله نقلیه کاملاً خودمختار می بیند، بنابراین فقدان کنترل ها و ابزار های دقیق رانندگی در این خودرو کاملا مشهود است. خودروی لینکلن L100 دارای فضای داخلی قابل تنظیم متناسب با احتیاج های مسافران است. مسافران می توانند رو به جلو بنشینند و یا با چرخاندن جایگاه های جلو، روبروی یکدیگر قرار بگیرند. کنسول مرکزی این خودرو از یک نمایشگر دیجیتالی تشکیل شده است.

تنها آیتم دیجیتالی درون کابین راننده نیست، بلکه بلکه کف خودرو نیز دیجیتالی است و فضای داخلی مملو از ویژگی های نورپردازی است که پناهگاه امن و لذت بخشی را برای مسافران به ارمغان می آورند. با توجه به اینکه این خودرو صرفاً یک وسیله نقلیه مفهومی است، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد برد، سرعت و سایر معیار های عملکرد آن ارائه نشده است.

منبع: motor1

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2163

به "خودروی مفهومی لینکلن L100؛ خودران و مجلل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی مفهومی لینکلن L100؛ خودران و مجلل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید