خودرو استیو جابز چرا هیچ وقت پلاک نداشت؟!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، استیو جابز یکی از بنیانگذاران شرکت اپل و مغز متفکر این شرکت در چهاردهم مهر ماه به علت ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

خودرو استیو جابز چرا هیچ وقت پلاک نداشت؟!

اما یکی از موارد و یا بهتر بگوئیم حواشی که در زمان حیات استیو جابز مورد استقبال وب سایت های خبری قرار گرفته بود استفاده استیو جابز از یک مرسدس بنز SL55 بدون پلاک قانونی بود.

به تازگی وب سایت آی تی وایر به علت اصلی این اقدام استیو جابز پی برده و آن را منتشر نموده است.

مطمئنا هیچ کس به این موضوع فکر نمی نموده است که مردی با این نام عظیم در ایالات متحده به فکر قانون شکنی باشد! اما خب علت اصلی این موضوع چه می تواند باشد؟

در واقع استیو جابز همان طور که در بسیاری از موارد شعار متفاوت باشید را سرلوحه کارهای خود قرار داده بود در این مورد هم تنها از یک خلا قانونی استفاده نموده بود.

بنا بر اعلام جان کالاس مدیر ارشد امنیتی اپل، استیو جابز با استفاده از یک خلا قانونی در قانون استان کالیفرنیا که در آن هر خریدار خودروی نو در این استان شش ماه فرصت دارد تا نسبت به دریافت پلاک و نصب آن بر روی خودروی خود اقدام کند، خودروی بدون پلاک سوار می شد.

استیو جابز به میزان کافی و فراتر از حد انتظار ثروتمند بوده و برای این کار تنها با یک شرکت اجاره خودرو قرارداد بسته بود تا هر شش ماه یک بار یک خودرو مرسدس SL55 نو و نو را بجای مرسدس قبلی به اجاره خود دربیاورد.

به نظر شما این راه چاره خند ه دار یک مرد منطقی برای کنار زدن قانون بود و یا یک علت دیوانه وار دیگر تنها برای متفاوت بودن!؟

منبع : فارنت

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1780

به "خودرو استیو جابز چرا هیچ وقت پلاک نداشت؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو استیو جابز چرا هیچ وقت پلاک نداشت؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید