ملاقات سلطانی فر با ابراهیم رییسی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران : مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز شنبه با حضور در دفترحجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با وی ملاقات و گفت وگو کرد.

ملاقات سلطانی فر با ابراهیم رییسی

به گزارش به نقل از ایلنا، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز شنبه با حضور در دفتر سید ابراهیم رئیسی با وی ملاقات و گفت وگو کرد.

رئیس جمهور منتخب تاکید نمود: باید به جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی و سیاست گذاری بیش از گذشته میدان داد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز شنبه با حضور در دفترحجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با وی ملاقات و گفت وگو کرد.

سلطانی فر در این ملاقات با تبریک انتخاب حجت السلام و المسلمین رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین شرایط برنامه ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

رئیسی هم در این ملاقات با تشکر از تبریک وزیر ورزش و جوانان و گزارش وی گفت: باید به جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی و سیاست گذاری بیش از گذشته میدان داد.

رئیس جمهور منتخب بعلاوه کوشش برای تسهیل مقدمات ازدواج جوانان با تاکید بر تامین تسهیلات ازدواج و هم توسعه مراکز مشاوره و حمایت از توسعه تشکل های مردم نهاد جوانان را مورد تاکید قرار داد.

رئیسی توسعه توامان ورزش همگانی و حرفه ای و هم بهره گیری از تجربه، مهارت و دانش پیشکسوتان ورزشی را از جمله رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در عرصه ورزش برشمرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1781

به "ملاقات سلطانی فر با ابراهیم رییسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سلطانی فر با ابراهیم رییسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید